Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?

de
1732 0 18 Aug. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Tehnicile de marketing prin e-mail sunt tehnici recunoscute pentru eficienta lor marita si pentru faptul ca nu presupun costuri mari pentru initiatorii afacerilor care beneficiaza de pe urma lor. Cu toate acestea, chiar daca tehnicile de marketing prin e-mail stau la dispozitia tuturor antreprenorilor si marketerilor, marketing-ul prin e-mail ramane un subiect prea putin aprofundat si cercetat pentru a se obtine rezultate avantajoase pentru afaceri profitabile.

Afacerile profitabile sunt cele care reusesc sa isi implementeze o strategie de marketing cu ajutorul celor mai eficiente tehnici si in acelasi timp afaceri care folosesc tehnici necostisitoare, tehnici care sa fie implementate cu bani putini si care sa intoarca rezultate favorabile rapid si pentru un timp indelungat.

Marketing-ul prin e-mail trebuie gandit in interiorul unor campanii mapate pe scopuri bine definite. Putem conditiona tehnici sa ne creasca favorabilitatea imaginii in randul clientilor si potentialilor clienti, tehnici care sa ne ajute sa castigam noi clienti, tehnici care sa ne creasca nivelul vanzarilor, tehnici care sa ne ajute sa lansam cu succes produse si servicii noi si lista ramane deschisa pentru o plaja imensa de scopuri si misiuni.

Iata cum trebuie sa gandim o campanie de marketing prin e-mail care sa intoarca rezultate satisfacatoare:

1.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa detina un scop precis.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h

2.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa fie adresata setului corect ales si bine definit de clienti si potentiali clienti. Cei care nu se incadreaza in aceste doua categorii sunt destinatari care pot apasa butonul de spam cu viteza uimitoare si cu efecte nefavorabile pentru afacerile noastre.

3.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa aminteasca destinatarilor cand si unde au optat sa fie tinuti la curent cu informatii oferite de compania noastra. De asemenea, ei trebuie sa aiba acces la posibilitatea de a se dezabona de la e-mail-urile noastre in orice punct si fara sa treaca prin pasi multipli sau complicati.

4.    O campanie de e-mail marketing trebuie gandita alaturi de marketeri, advertiseri, web designeri sau graficieni. Toti acesti specialisti sunt cei mai avizati sa puna la punct un e-mail perfect optimizat pentru a elibera cele mai bune rezultate pentru afaceri profitabile.

5.    O campanie de e-mail marketing trebuie sa raspunda la nevoi aflate in randul destinatarilor si e-mail-urile trebuie sa detina valoare si continut atractiv si realist. Nu promiteti in titlurile e-mail-urile ce stiti ca nu se va adeveri si nu folositi titluri bombastice.

6.    O campanie de e-mail marketing trebui sa fie gandita pe marginea unui program regulat de trimitere a e-mail-urilor. Pastrati o frecventa bine gandita, o frecventa care trebuie mapata pe disponibilitatea destinatarilor de a-si deschide si citi mesajele si pe posibilitatea dvs de a le elibera in flux continuu. Un e-mail care apare de doua ori pe luna si apoi luna viitoare apare de 12 ori, pentru ca peste o luna sa apara o singura data nu este unul care sa creeze o rutina benefica pentru destinatari sau pentru afaceri profitabile.




Tags: e-mail marketingmarketing prin e-mailafaceriafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016