Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum iti construiesti o lista de abonati solida, pentru campaniile tale de email marketing?

de Adela Simonescu 15 Feb. 2013 2953
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Formarea si consolidarea unei liste mari de abonati reprezinta doua provocari reale pentru orice marketer si pentru orice afacerist. Relatia dintre marimea listei de abonati si nivelul potential de incasari este una clara, indiscutabila. Si asa se face ca o mare parte din eforturile de marketing sunt alocate in aceasta directie.

Pentru cei care inca nu au gasit regulile de top pentru a-si consolida o lista de abonati cat mai puternica, iata cateva sfaturi esentiale:

Simplitatea este de baza! Procesul de abonare trebuie sa fie simplu si la fel trebuie sa fie mesajul prin care va invitati potentialii abonati sa se inscrie. Nu este cazul sa oferiti recompense puternice pentru ca aici dam de o alta problema majora. Sunt multi care se aboneaza doar pentru recompensa, urmand ca apoi sa ajungem la liste uriase de abonati cu adrese invalide. Nu ajuta la nimic, doar ne hraneste iluzia ca am dat lovitura.

Desigur, tentatia este mare, pentru ca te poti gandi ca poate vor ramane abonati, insa sansele sunt mici. Este bine ca newsletter-ul in sinea sa sa ramana recompensa pe care un abonat sa si-o doreasca. Sa nu uitam ca orice newsletter ajuta, aceasta fiind functia sa principala. Si ajuta prin diverse modalitati: ofera continut valoros, notifica existenta unei reduceri, inceperea perioadei de promotie samd.

Cu toate acestea, este mai dezirabil sa avem liste mai mici, dar care sa ne aduca conversii puternice, decat o lista mare si fara niciun potential convertor.

De asemenea, un alt aspect esential pentru consolidarea unei liste puternice de abonati este cel referitor la incredere. Abonatii sunt oameni care au avut destula incredere pentru a da sign-in si pentru a-si rupe din timpul lor pentru a va citi continutul. Cu alte cuvinte, ne dau o sansa, asta este tot. Si daca nu reusim sa le mentinem increderea vie, atunci discutam despre fosti abonati.

Si cand vine vorba despre incredere, este vital sa intelegem la ce sa ne asteptam. Constientizati ca un abonat are incredere ca va primi informatiile exacte, reale, continut original si util, oferte reale, produse de calitate si nu numai.

Mult succes si campanii de email marketing de top!



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: marketingemail marketinglista de abonati

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]