Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum ne cercetam, intelegem si segmentam audienta tinta?

de
1914 0 16 Nov. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Audienta tinta este bula spre care ne indreptam toate strategiile si campaniile de marketing si advertising. Nu putem face niciun pas fara sa cunoastem in profunzime catre cine ne adresam, ce nevoie, lipsuri, probleme si dorinte segmentul tinta si cum ajungem sa le intersectam cu un minim de cheltuieli si efort.

Segmentarea audientei vine din primul pas fara de care nu ne putem gandi afacerile in mod strategic: documentare si cercetare. Trebuie sa stiti in mod clar:

1. Ce nevoi, probleme, neajunsuri si dorinte rezolva produsele si serviciile mele? Este mai mult decat recomandat sa veniti cu produse si servicii care sa se adreseze unui anumit segment al consumatorilor. Produsele bune pentru toti clientii si care raspund tuturor nevoilor nu isi gasesc succesul prea rapid si cu eficienta sporita. Gasiti-va o nisa profitabila, pe care sa o acoperiti cat mai in profunzime si in cadrul careia sa nu lasati loc altor afaceri care sa intre in competitie cu afacerea dvs.

2. Care este audienta caracterizata de aceste nevoi, probleme, neajunsuri si dorinte? Trebuie sa stiti ce categorie sociala ocupa, care sunt veniturile lor, varsta, sexul, comportamentul, stilul de viata samd.

3. Ce produse si servicii folosesc acesti consumatori pentru a-si rezolva nevoile, dorintele samd? Aflati catre ce tip de produse si servicii se indreapta pentru a-si rezolva nevoile, dorintele samd. Puteti detine o companie de produse cosmetice si veti descoperi ca o crema de intinerire pentru femei se adreseaza nevoilor de regsire a respectului de sine, a valorii interioare, nevoie indeplinita si de multe alte tipuri de produse si servicii de pe piete conexe sau total diferite.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


4. In ce perioada a anului, a lunii, a zilei isi efectueaza cumparaturile sau utilizeaza serviciile in cauza? In perioadele de varf veti avea ocazia sa lansati cele mai eficiente campanii de promovare si diferentiere fata de restul afacerilor cu care intrati in competitie. Fiti la linia de start cand se trage focul de incepere.

5. De unde isi achizitioneaza produsele si unde utilizeaza serviciile? Cu alte cuvinte, aflati care sunt competitorii dvs principali, cei pe care va trebui sa ii devansati prin diferentiere de top.

6. Ce ii motiveaza sa cheltuiasca sume de bani pentru a-si acoperi aceste nevoi, dorinte samd? Altfel spus, va trebui sa cunoasteti modul clientilor de a-si lua decizia de achizitionare. Vor cumpara o lotiune de corp fiindca doresc sa se simta mai increzatori in sine, mai tineri, mai atragatori sau datorita faptului ca lotiunea detine un nivel ridicat de glicerina?

Separati beneficii de caracteristici si veniti cu strategiile si campaniile adecvate, care sa puna accentul pe motivatiile constientizate sau nu din partea audientei tinta.

Cititi si "Unelte eficiente de marketing pentru afaceri de succes palpabil"



Tags: segmentarea audienteisegmentarea consumatorilorclientimarketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum ne cercetam, intelegem si segmentam audienta tinta?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016