Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum planifici o campanie de e-mail marketing

de Anca Murgoci 20 Iun. 2011 2923
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea, folosim e-mail marketingul si pentru fidelizarea clientilor. Nu pare foarte greu de conceput un e-mail pentru abonati si, tocmai de aceea, se poate gresi in mod facil.

Chiar daca ai cele mai bune intentii atunci cand trimiti un e-mail, ai putea fi inteles gresit. Consecintele nu vor întarzia sa apara, astfel clientii fie se vor dezabona de la newsletter, fie nu vor mai acorda atentie e-mailurilor.



O greseala des intalnita in randul comercinatilor este bombardarea abonatilor cu oferte speciale. Acestia vor ajunge la concluzia ca firma ta nu mai realizeaza profit si ca unica salvare este reprezentata de aceste oferte speciale. Pentru a evita ca abonatul sa tastaze butonul "Delete", trimite din cand in cand e-mailuri care sa contina sfaturi si informatii utile despre produsele tale. O persoana care primeste sfaturi si isi largeste astfel aria cunostintelor, va deschide cu interes e-mailurile de la tine.

Acestea nu trebuie compuse intr-un limbaj academic, ci trebuie sa folosesti un ton amical, astfel incat sa fii pe intelesul tuturor. Abonatii nu vor aprecia daca, dupa fiecare fraza pe care o citesc, trebuie sa consulte un dictionar.

O alta eroare este legata de numele pe care il dai subiectului. Nu folosi denumiri plictisitoare, simple sau malitioase. De exemplu, nu utilza niciodata un astfel de titlu: "Deschide acest e-mail inainte de a fi prea tarziu!". Toata lumea foloseste acest tip de subiect, incat nimeni nu mai este curios sa citeasca, oricat de bun ar fi produsul pe care il promovezi. Fereste-te de subiecte ofensatoare, ca de exemplu: "Nu fii ignorant. Deschide acest e-mail." sau: "si un copil de trei ani poate face acest lucru!". Chiar daca tu vrei sa sugerezi ca acel lucru este foarte facil si la indemana oricui, exista posibilitatea ca un individ sa nu-l poata realiza si se va simti jignit.

De asemenea, evita utilizarea cuvantului "URGENT". In caz contrar, abonatii vor crede ca pui presiune asupra lor. Cuvantul mentionat anterior ajunge sa-l irite pe cititor. Daca pui la dispozitie o oferta care nu trebuie ratata, incearca inlocuirea lui "urgent" cu: "Mai ai doar trei ore pentru a beneficia de oferta mea!".

E-mail marketingul poate fi un mijloc util de a-ti promova produsele daca respecti aceste minime conditii de compunere.
 



Tags: e-mail marketingsfaturisubjectpromovare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum planific o campanie de e-mail marketing?

de Idei de afaceri
04 Oct 2023
E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea,...

Cele mai bune 5 sfaturi de la antreprenori bogati pentru a avea succes in afaceri

de Florin Amariei
21 Nov 2019
Daca te gandesti sa pornesti o afacere, atunci iata ce sfaturi iti dau unii dintre cei mai bogati antreprenori din lume. Garanteaza-ti succesul!...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]