Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum planifici o campanie de e-mail marketing

de
1957 0 20 Iun. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea, folosim e-mail marketingul si pentru fidelizarea clientilor. Nu pare foarte greu de conceput un e-mail pentru abonati si, tocmai de aceea, se poate gresi in mod facil.

Chiar daca ai cele mai bune intentii atunci cand trimiti un e-mail, ai putea fi inteles gresit. Consecintele nu vor întarzia sa apara, astfel clientii fie se vor dezabona de la newsletter, fie nu vor mai acorda atentie e-mailurilor.

O greseala des intalnita in randul comercinatilor este bombardarea abonatilor cu oferte speciale. Acestia vor ajunge la concluzia ca firma ta nu mai realizeaza profit si ca unica salvare este reprezentata de aceste oferte speciale. Pentru a evita ca abonatul sa tastaze butonul "Delete", trimite din cand in cand e-mailuri care sa contina sfaturi si informatii utile despre produsele tale. O persoana care primeste sfaturi si isi largeste astfel aria cunostintelor, va deschide cu interes e-mailurile de la tine.

Acestea nu trebuie compuse intr-un limbaj academic, ci trebuie sa folosesti un ton amical, astfel incat sa fii pe intelesul tuturor. Abonatii nu vor aprecia daca, dupa fiecare fraza pe care o citesc, trebuie sa consulte un dictionar.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h

O alta eroare este legata de numele pe care il dai subiectului. Nu folosi denumiri plictisitoare, simple sau malitioase. De exemplu, nu utilza niciodata un astfel de titlu: "Deschide acest e-mail inainte de a fi prea tarziu!". Toata lumea foloseste acest tip de subiect, incat nimeni nu mai este curios sa citeasca, oricat de bun ar fi produsul pe care il promovezi. Fereste-te de subiecte ofensatoare, ca de exemplu: "Nu fii ignorant. Deschide acest e-mail." sau: "si un copil de trei ani poate face acest lucru!". Chiar daca tu vrei sa sugerezi ca acel lucru este foarte facil si la indemana oricui, exista posibilitatea ca un individ sa nu-l poata realiza si se va simti jignit.

De asemenea, evita utilizarea cuvantului "URGENT". In caz contrar, abonatii vor crede ca pui presiune asupra lor. Cuvantul mentionat anterior ajunge sa-l irite pe cititor. Daca pui la dispozitie o oferta care nu trebuie ratata, incearca inlocuirea lui "urgent" cu: "Mai ai doar trei ore pentru a beneficia de oferta mea!".

E-mail marketingul poate fi un mijloc util de a-ti promova produsele daca respecti aceste minime conditii de compunere.
 



Tags: e-mail marketingsfaturisubjectpromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum planifici o campanie de e-mail marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
23 Mar 2016
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor...

11 sfaturi pentru o reclama cu adevarat reusita

de Stanciu Ioana
04 Feb 2016
Reclama trebuie sa fie o investitie si nu o cheltuiala. Pentru a ajunge la rezultatele dorite pune accent pe felul in care poti satisface nevoile si...

3 sfaturi pentru a construi ipoteze corecte pentru o afacere

de Botezatu Razvan
12 Ian 2016
Stiti sa faceti estimari si sa construiti ipoteze? Atunci cand va ganditi sa initiati o afacere, alcatuiti cateva ipoteze pe baza carora sa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016