Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum realizam un concept de marketing perfect functional?

de Adela Simonescu 30 Iun. 2012 2914
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul cu totalitatea eforturilor si strategiilor conturate reuseste sa aduca afaceri in stadiul in care le putem numi profitabile, de succes concret. Este nevoie, mai presus de orice, de un concept de marketing care sa ne pastreze pe directia potrivita, in orice conditii si circumstante. Si adevarul este ca atunci cand investim timp, bani si energie in marketing, acesta incepe sa lucreze in contul afacerilor noastre, cu toata forta!

Iata si cum putem sa conturam un concept de marketing care sa functioneze 100%:

1. Analizam piata.
Este esential sa stim in cadrul carei industrii ne dezvoltam, in cadrul carei nise sau sub-nise incercam sa ne facem loc. De asemenea, trebuie sa stabilim cine sunt competitorii nostri, ce produse se cer pe piata, ce produse ar veni deja in contextul unei aglomerari, ce doresc consumatorii nostri ideali, ce ii motiveaza sa cumpere un anumit produs, cum pot fi determinati sa aleaga un anumit brand samd.

2. Stabilim obiective pe termen lung sustinute de obiective pe termen scurt. Intotdeauna, in afaceri si in viata personala, este nevoie de viziune, si de una extrem de clara. Aceasta trebuie sustinuta de obiective pe termen lung si acestea trebuie sustinute, la randul lor, de obiective pe termen scurt.

3. Cu ajutorul instrumentelor de marketing incepem sa planificam actiunile necesare. Stabilim ce produse si servicii vom lansa, ce preturi vom impune, cum anume ne vom lansa produsele, care este momentul potrivit, pe ce strategii de promovare vom miza, care sunt echipele de marketeri si advertiseri care se vor ocupa de toate sarcinile si responsabilitatile necesare pentru bunul mers al proiectelor samd.

Toate acestea sunt actiuni care ne vor ajuta sa aducem un produs de la simplu concept la sursa sigura de profituri!


Tags: marketingconcept de marketingafacerimarketing afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]