Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa faceti promovare si marketing pentru o afacere cu dulceturi si muraturi

de
2251 0 13 Oct. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.38
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Pentru a fi competitiva pe piata, o firma trebuie sa isi planifice din timp activitatea cat si actiunile de marketing.

In cadrul acestei etape, pentru o afacere de producere de gemuri, dulceturi, muraturi etc., principalele aspecte se refera la: 
- clientii carora preparatele dvs. li se adreseaza;
- modalitatea in care veti realiza distributia produselor catre consumatori;
- principalele modalitati de promovare;
- concurenti.

Dupa ce ati realizat toate aceste analize ale pietei, clientilor, concurenței și altor influente asupra firmei, este timpul sa va descrieti firma in lumina tuturor acestor informații si sa realizati o analiza SWOT, adica a punctelor tari, slabe, oportunitaților si amenințarilor. Este o abordare clasica in planificare. Punctele tari și punctele slabe reprezinta factorii interni asupra carora aveți un anumit grad de control și influența. Dimpotriva, oportunitațile și amenințarile reprezinta factori externi, asupra carora nu aveți niciun fel de control.
in cazul exemplului S.C. Dulceturi S.R.L., puncte tari, spre exemplu, ar putea fi considerate:

-Lipsa prezentei in regiune a unor mari producatori care sa prelucreze fructe si sa prepare dulceturi;
-Mare diversitate de fructe de padure in zona in care firma isi desfasoara activitatea;
-Know-how-ul necesar prepararii produselor din fructe de padure si a multor retete traditionale

Vezi aici cum poti sa incepi aceasta afacere gastronomica !

Puncte slabe ar putea fi considerate:

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




-Gradul ridicat de perisabilitate al fructelor;
-Caracterul sezonier al activitatii;
-Capacitatea mica de productie, ceea ce face imposibila penetrarea marilor lanturi de magazine
Oportunitatile pot fi constituite de:
-Piața de desfacere in dezvoltare; 
-Concurenta slaba;
-Cheltuielile relativ scazute cu materiile prime si materialele consumabile

Amenintarile pot fi in schimb:
-Conditiile meteorologice;
-Cresterea costului de colectare a fructelor;
-infiintarea altor firme, direct concurente.

Vezi aici cum poti sa incepi aceasta afacere gastronomica !


Tags: afaceremarketingpromovareactiuni de promovaredulceturimuaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa faceti promovare si marketing pentru o afacere cu dulceturi si muraturi
Rating:
Nota: 4.38 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc intr-o afacere

Intrebare: Investesc pana la 10 000 euro intr-o afacere profitabila in derulare agricultura, pensiuni, crestere animale, fast-food, productie, comert, camping, etc. Va rog detaliile la valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Vin in atentia dumnevoastra VA PROPUNEM O AFACERE FARA CONCURANTA. Castig lunar 4500 Euro. Afacerea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton