Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa gandesti o reclama care va atrage clienti!

de Ilinca Dobrescu 08 Aug. 2012 3976
4.83 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Se poate ca aceasta mare dilema sa fie si cea mai mare in randul antreprenorilor si specialistilor in marketing. Nu ne mira un asemenea lucru, mai ales cand stim clar ca un produs nu se vinde fara promovare, cand constientizam ca orice serviciu care nevoie de marketing de top si de advertising de calitate pentru a detine sanse intregi de succes in ceea ce priveste nivelul de incasari.

Asa ca luam un loc in scaune, ne lasam pe spate, inchidem ochii si incercam sa vizualizam acea reclama de care avem nevoie pentru a ne atrage clientii. Este acolo, chiar sub nasul nostru, dar nu o putem vizualiza in intregime. Avem cateva franturi care ne spun ce mesaj vrem sa transmitem, ce culori am putea folosi, ce simboluri ar fi eficiente in a determina potentialii clienti sa devina clienti activi.

Prima regula pentru o reclama de succes este cea de a ne pune in locul clientilor. Trebuie sa stiti toate detaliile referitoare la audienta dvs tinta si sa fiti sigur ca produsele si serviciile dvs sunt perfecte pentru acestia si le aduc beneficii reale.

O alta regula de aur de care sa tinem cont este cea referitoare la onestitate. Nu proiectati asteptari false in randul potentialilor consumatori. Nu exagerati beneficiile reale si nu promiteti ceea ce nu puteti oferi.

De asemenea, este esential sa intelegem cum functioneaza mecanismul de decizie a consumatorului ideal. Cand ia o anumita decizie de a achizitiona produsul in cauza? In ce conditii se va simti determinat sa il cumpere? Care este locatia potrivita si care sunt motivele principale care l-ar convinge sa scoata bani din buzunar?

Mai mult, este esential sa lucram in cadrul unui univers al emotiilor. La acest nivel vom gasi si resursele necesare pentru a construi reclama perfecta. Un gel de dus nu aduce doar beneficii pentru cei care doresc sa scape de mirosurile neplacute sau sa se invioreze dupa o zi torida. Un gel de dus poate sa proiecteze un sentiment de frumusete, de grija, de lux, de sanatate pentru o piele avida de substante benefice si nu numai.

In acest sens, orice produs sau serviciu poate rezona cu universul emotional al oricarui client. Mai mult, este esential sa prezentam mesajul potrivit in maniera potrivita. Comicul si dramaticul functioneaza in foarte multe cazuri. Aceste doua maniere sunt si cele care atrag atentia cel mai puternic si ii fac pe consumatori sa retina mesajul mai mult timp.

Mult succes!


Tags: marketingreclamamesaj reclamareclama emotiimarketing emotii

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]