Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei

de
1954 0 05 Nov. 2010
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Companiile de pe piata digitala trebuie sa inteleaga si sa rasplateasca deschiderea care este necesara pentru a-i atrage atentia clientului digital. Daca o organizatie nu este deschisa catre clientii sai, este posibil ca acestia sa forteze aceasta relatie, indiferent de atitudinea companiei.

Este posibil ca procedurile simple si clasice sa fie supuse unor controale detaliate, dar sa fie cerute de un mediu axat pe clienti.

Spre exemplu, o procedura clasica ar fi aceea cand cumparatorii ar gasi un produs nefunctional, sa il trimita inapoi la expeditor. Aceasta procedura a fost intalnita initial la comenzile prin posta, apoi la cele telefonice, ca mai apoi sa ajunga si la nivelul online al companiei respective. In loc sa isi piarda timpul ca sa returneze produsul, clientii sunt invitati sa plateasca o garantie in avans, pentru a acoperi aceste situatii neplacute. Scopul acestei strategii, in cazul in care un client primeste un produs nefunctional, nu este acela de a se asigura ca produsul este inapoiat companiei, ci acela de a fi siguri ca organizatia nu pierde nici un client.

Ar fi mult mai simplu pentru client sa existe un serviciu de colectare al companiei, chiar cu posibilitatea de a primi un produs nou in locul celui stricat. De fapt, aceasta este procedura intalnita in magazinele propriu-zise. Pentru o companie care are proceduri clasice, este normal sa existe o oarecare reticenta la schimbari, mai ales cand preupune costuri suplimentare.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h

Daca nu se subliniaza ca exista o valoare a clientilor pentru companie, dar si ca mentinerea lor merita o investitie, aceste proceduri interne nu se vor schimba.

O data ce se va realiza ca acesti clienti sunt mai importanti pentru companie decat ultima lor achizitie, dar si ca pot influenta negativ potentialii daca nu le sunt rezolvate problemele cu tact, chiar si cele mai vechi proceduri vor fi radical schimbate.

Compania trebuie sa fie cea care depune eforturi pentru satisfacerea clientilor, si nu invers.

Unul dintre beneficiile evolutiei digitale permite constanta imbunatatire a produselor, oferindu-ne posibilitatea sa admitem greselile de productie, cu conditia existentei unei modalitati de reparare a produsului respectiv. Fiind deschisa si sincera, compania va primi simpatia cat mai multor clienti.

Daca o companie nu recunoaste defectele unui produs sau chiar nefunctionalitatea acestuia, va ajunge sa fie discreditata, iar utilizatorii forum-urilor vor incepe sa caute alti furnizori. Inevitabil, va exista cel putin o alternativa la care acestia sa apeleze.



Tags: foruminfluentacompanie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

de Idei De Afaceri
12 Apr 2018
Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a...

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice

de Alexandra Popescu
06 Iul 2014
Stiai ca in SUA, Europa si China exista mai mult de 30 de start-up-uri care sunt evaluate la mai mult de 1 miliard de dolari? Si se pare ca numarul...

Angajatii lenesi si rolul lor in companie...

de Ilinca Dobrescu
01 Apr 2013
Studii recente arata faptul ca angajatii lenesi exista in orice companie si chiar daca nu vor fi numiti angajatii lunii prea curand, ei au rol anume...

Branding pentru companie sau pentru produse? Aceasta este intrebarea!

de Maria Nicutar
26 Iun 2011
Chestiunea pe care vreau sa o aduc mai la lumina in acest articol este una foarte interesanta si care continua sa framante atatea companii....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016