Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa te adresezi mass-media

de
1124 0 16 Mai. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Publicitatea este un important element in afaceri si in promovarea produselor. De foarte multa vreme, aceasta are un impact foarte mare asupra oamenilor, fiind cea care le intipareste in minte imaginea unui produs si calitatile acestuia. Pentru antreprenori, castigarea publicitatii si a expunerii media reprezinta o parte din job.

Mai ales atunci cand esti la inceputul unei afaceri, este foarte important ca numele tau sa fie auzit si cunoscut. Daca stii deja ca produsul tau este unul inovator, reprezinta o schimbare de joc si este indispensabil, atunci este timpul ca toata lumea sa stie asta.
 
In continuare avem cateva sfaturi care va vor ajuta sa va adresati mass-media in acest film.
 
1. Pastreaza adresarea scurta. Daca te adresezi unui jurnalist in persoana, atunci prezentarea trebuie sa fie mai scurta de trei minute. Daca te adresezi prin mail, aceasta trebuie sa fie la fel de scurta, insa structurata in fraze si paragrafe scurte, care sa contina exact informatiile cele mai importante, mai ales cele de contact.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h
2. Captureaza-ne atentia. Spune-ne noua, jurnalistilor, ce ar trebui sa scriem despre compania ta, sa fie ceva wow despre ce te-a inspirat sa incepi o astfel de afacere sau altceva. Si foarte important este sa exprimi pasiunea fata de produsul sau serviciul tau pentru a te ajuta sa iti facem o adresare de neuitat, unica.
 
3. Spune care este takeaway-ul din povestea ta. Presa este cea mai in masura sa iti faca publicitate pozitiva, dar si negativa. Pentru cea dintai avem nevoie de antreprenori care au povesti de viata din care sa invete si altii. Pentru asta vino cu ceva unic sau neobisnuit pe care l-ai facut. Daca ai facut ceva revolutionar in marketing, spune-ne. Informatii despre modul unic in care iti gestionezi angajatii sau cat de creativ esti in finantare ne pot ajuta sa iti cream o adresare excelenta, sa cream o poveste in jurul a tot ce ai facut.
 
4. Adresarea pe care o folosesti pentru mass-media trebuie sa fie diferita de cea pentru investitori. Este clar ca ceea ce le spui jurnalistilor difera de ceea ce le spui investitorilor, deoarece celor din urma le vei da informatii despre modul in care tu vrei sa cresti si sa faci miliarde de dolari, spre deosebiri de jurnalisti, care sunt interesati de povestea ta si a companiei, neinteresandu-i planurile tale numerice.
 
5. Impartaseste provocarile tale. Sa fii om de afaceri este greu, iar asta stim cu totii. Nu este mereu vorba doar de bani, ci de o multime de obstacole, provocari, riscuri la care te supui si peste care trebuie sa treci cu brio, in cele din urma. Jurnalistii vor sa auda ce provocari te-au incercat de-a lungul vietii, cum le-ai depasit si ce ai invatat din asta. In plus, ei vor sa auda ce schimbari vrei sa aduci societatii pentru a putea sa iti faca publicitate buna. Trebuie sa fii sincer, pentru ca astfel lucrurile vor deveni mai interesante pentru tine.
 


Tags: mass-mediapublicitatemarketingafacerisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa te adresezi mass-media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016