Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa transformi un client intr-un adept al afacerii tale?

de
1965 0 21 Mar. 2016
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.9
din 5 voturi
RATING UTILIZATORI

Politicienii spun o gramada de povesti in cadrul discursurilor lor din timpul campaniilor si e clar de ce: daca transmiti mesajul prin intermediul unei povesti dinamice sau al unei metafore, sunt mai multe sanse sa ajungi la inima audientei decat daca expui fapte ca atare.

Autoarea Maya Angelou a surprins aceasta idee atunci cand a afirmat: „Am invatat ca oamenii vor uita ce ai spus, vor uita ce ai facut, dar nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.” Povestile spuse asa cum trebuie au puterea de a captiva orice tip de audienta – clientii tai, angajatorii sau investitorii.

O poveste care educa si binedispune in acelasi timp poate fi cea mai buna modalitate de transmitere a unui mesaj. Iata de ce:
Povestile te fac sa pari mai uman. Te ajuta sa cladesti o relatie intre tine si persoana cu care vorbesti.

Cu o poveste poti transforma un client intr-un adept al afacerii tale. O tehnica clasica de vanzare probabil iti va speria potentialii clienti, insa o povestioara emotionala ii va atrage. Spune-le cum si de ce ai inceput aceasta afacere.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a


Textele care-ti asigura punctajul maxim la proba de limba romana a examenului de Evaluare Nationala clasa a VIII-a Elaborata de un grup de profesori lucrarea Compuneri pentru nota 10 la Evaluarea Nationala clasa a VIII-a are un singur scop instruirea elevului pentru depasirea obstacolului reprezentat de textul cerut indiferent de natura...

Oferta Speciala
valabila 48h

Povestea poate schimba dinamica dintre voi – te vei indeparta de la rolul de vanzator si vei pune bazele unei relatii profesionale de lunga durata.

Povestile simplifica ideile complexe. Cele mai bune agentii de publicitate stiu ca strategiile complicate pot fi dificil de explicat. Asa ca atunci cand prezinta un produs clientilor nu prezinta detaliile, ci spun o poveste. Spun povestea afacerii clientilor sai.

Ilustreaza modul in care o noua abordare publicitara va contribui la cresterea segmentului de piata si la cresterea recunoasterii brandului. Aplica aceasta metoda in interactiunea cu clientii, in special atunci cand explici un concept complex.

Ii vei incita si implica in discutie. De obicei, puterea de concentrare a audientei este destul de redusa. Esti norocos daca beneficiezi de cateva minute de atentie sporita inainte ca ascultatorul sa fie coplesit de plictiseala si sa inceapa sa-si verifice telefonul sau e-mail-urile.

Nu irosi timp pretios dand din mana in mana raportul pe care l-ai pregatit inainte de intalnire. In loc sa faci asta, implicati audienta. incepe povestind despre cum ai dezvoltat un produs nou si l-ai dus pe culmile succesului.


Tags: promovareafacereafacericlienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa transformi un client intr-un adept al afacerii tale?
Rating:
Nota: 4.9 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
19 Sep 2018
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

UE propune noi norme si amenzi pentru afacerile pe internet

de Florin P. Amariei
12 Sep 2018
Comisia Europeana propune un nou set de masuri si contraventii privind afacerile pe internet. „Statele membre vor avea obligatia de a pune...

Cum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont

de Florin P. Amariei
29 Aug 2018
In Romania anului 2018, piata tranzactiilor online a sarit de 12 miliarde de euro, fiind in crestere fata de anul anterior cu peste 20%! Totusi,...

Strategii castigatoare pentru o afacere noua

de Florin P. Amariei
22 Aug 2018
Afacerile de succes apeleaza tot timpul la strategii care le ajuta sa iasa la suprafata pentru a deveni profitabile. Sa vedem, asadar, care sunt...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pioneriiĒ fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016