Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa transmiti mesajul potrivit clientilor tai

de
3152 0 27 Sep. 2010
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice antreprenor a putut observa, in ultima vreme, noua tendinta a cumparatorilor: sa cheltuiasca mai putin si sa-si doreasca mai mult. Au devenit mai atenti, atat la ceea ce cumpara, cat si de unde cumpara. Astfel, potentialii tai clienti iti studiaza compania si activitatea pe piata mai mult ca niciodata. Esti sigur ca le transmiti mesajul corect?

Vei fi poate surprins sa afli ca exista o mare diferenta intre ceea ce o companie vinde si ceea ce clientii ei cumpara. Odata ce si-au dat seama care sunt nevoile si dorintele cele mai ascunse ale potentialilor consumatori, multe companii au inceput sa „vanda” stiluri de viata, aventura sau personalitate. Abia dupa toate acestea este pozitionat produsul in sine, care poate fi un televizor, o motocicleta sau un nou parfum.

Ca sa poti sa vinzi in asa maniera ai nevoie de un mesaj puternic, un mesaj pe care cumparatorii doresc sa il auda. Primul pas in conceperea acestui mesaj este aflarea celor mai mari aspiratii ale clientilor tai, ale celor mai importante si ascunse dorinte si ale celor mai puternice sentimente.

Mesajul principal pe care il formulezi mai apoi trebuie sa ramana acelasi, indiferent de canalul de comunicare pe care il folosesti. Asta inseamna ca trebuie sa fie simplu, direct si usor de memorat. Aminteste-ti ca acest mesaj va reprezenta tot ceea ce insemna compania ta. Va fi doar al tau si te vei pute identifica prin intermediul sau, lucru foarte important daca pe piata mai exista cateva sute de companii care vand aceleasi produse. Acest mesaj trebuie sa faca diferenta clara intre tine si ceilalti competitori.


Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




Poti sa exprimi in cateva cuvinte ce este si ce face compania ta? Acest lucru poate parea dificil pentru cei aflati la inceput de drum, dar si pentru cei care isi desfasoara activitatea intr-un domeniu tehnic. Indiferent de situatie, este imposibil sa nu gasesti la un moment dat cuvintele potrivite pentru mesajul tau. Esential este sa exprimi clar ceea ce compania ta ofera.

Fii foarte atent si acorda-ti suficient timp pentru crearea mesajului companiei tale. Odata formulat, nu ar trebui inlocuit niciodata. E posibil sa treaca sase luni, un an sau mai mult pana cand lumea va intelege si memora mesajul tau, insa, daca este mesajul potrivit, il vor retine pentru toata viata.



Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa transmiti mesajul potrivit clientilor tai
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

de Idei De Afaceri
12 Apr 2018
Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016