Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se implementeaza campaniile de reducere de preturi?

de Adela Simonescu 04 Aug. 2011 2686
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reducerile de pret nu prezinta intotdeauna avantaje si strategiile prin care se vor efectua trebui indelung gandite pentru un efect pozitiv. Reducerile de pret sunt unelte eficiente uneori prin care se castiga noi clienti, se fidelizeaza clienti vechi si se mareste popularitatea unui brand. Iata cateva coordonate in functie de care sa va orientati atunci cand doriti sa reduceti preturile pentru produsele sau serviciile dvs:

In primul rand trebuie sa va motivati reducerile de pret. Ganditi-va putin cum se simt clientii cand intra intr-un magazin, vad produsul pentru care au venit si gasesc un pret mult mai mic decat acum cateva zile cand au platit sume importante de bani pentru a-l achizitiona.

Puneti-va in locul lor pentru a intelege mai bine cum trebuie sa va reduceti preturile si cat timp trebuie sa alocati pentru a comunica o strategie de reducere de preturi. Clientii se vor simti, in primul rand inselati, folositi si pacaliti. Au platit o suma anumita pentru un produs care nu valora cat s-a cerut in schimbul achizitionarii sale.

Astfel, compania dvs are de pierdut in ceea ce o priveste, in masura reputatiei si imaginii sale de ansamblu in randul clientilor. De asemenea, compania si linia respectiva de produse sau servicii va fi vazuta ca una de calitate subreda. Compania va fi privita ca una instabila, pe care nu se pot baza in vederea pastrarii unei anumite traditii in vanzari.

De aceea, trebuie sa va motivati reduceri de pret pentru a-i determina pe clienti sa va aleaga produsele. Puteti sa oferiti reduceri de pret in zilele speciale, precum ziua femeilor, ziua copilului samd, aniversari ale companiei, schimbari de ingrediente samd.

De asemenea, reducerile de pret pot fi adaugate in jurul produselor sau serviciilor care sunt achizitionate in cantitati mai mari. Aceasta modalitate are o rezonanta logica in mintea clientilor si va salvati reputatia, va mariti nivelul vanzarilor si castigati si clienti noi, cei care cumpara produse aflate la oferte speciale.




Tags: reduceri de pretoferte specialecampanii de reduceri de pret

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]