Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cunosti instrumentele de marketing si profilul consumatorului?

de
1709 0 20 Feb. 2015
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pentru a intelege mai bine ce sunt aceste instrumente de marketing si cum le poti utiliza eficient o sa folosim ca exemplificare o afacere des intalnita - magazin de haine.

La ce trebuie sa fii atent?  Fii atent la datele demografice din zona in care iti vei deschide magazinul, tine cont de vad, de locurile de parcare. in functie de ce produse alegi sa vinzi – sport, casual, XXL, maternitate, copii, iti poti stabili directia in drumul spre succes.
De obicei magazinele mici sunt mai prietenoase, inspira mai mult clientii si ofera servicii mai bune.

Care sunt clientii care vor intra? Femei, barbati sau copii? in primul caz, gusturile femeilor sunt greu de acoperit. Vor sa cumpere mult, ieftin, de calitate si in trend. Dar usor de zis, greu de facut. Barbatii nu sunt bagati in seama prea mult.

Observa cu atentie ca in orice magazin ai intra, ei au rezervat un sfert din spatiul total alocat sau chiar un coltisor. Asta poate fi un pont bun pentru tine sa te axezi pe moda masculina. Cat despre copii, domeniul este acoperit, dar niciodata suficient. Plus ca, pentru copii, parintii vor scoate mereu din buzunar si ultimul banut.

Profilul consumatorului

Conform unei analize facute de shortCUT research, descoperim profilul consumatorului. Astfel ca romanii inca merg prin magazine, fac un tur de control, se sfatuiesc si se mai si razgandesc, intr-un cuvant sunt mult mai precauti. Clientii inca simt nevoia de a se convinge de produse, de a le compara, de a le proba si de a alege pretul cel mai bun. Spre deosebire de online, magazinele consacrate au acest avantaj. Au succes magazinele online cu produse de firma pe care romanii le cunosc deja si le cumpara la sigur. Restul trebuie sa le capete increderea in timp.

„Consumatorii de gen masculin par sa fie cei mai dispusi sa caute prin magazine sau sa apeleze la consultanti cand vine vorba de cumparat haine sau accesorii.

92% din barbati prefera variante offline de achizitie, in timp ce doar 8% indraznesc sa se avante in online.”, arata studiul celor de la shortcut research.

Femeile, in schimb, prefera magazinele in proportie de 90%, in timp ce 10% aleg varianta online.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii





In ceea ce priveste educatia, aproape jumatate din consumatorii cu educatie medie si peste medie cauta online informatii despre un anumit produs care ii intereseaza inainte de a-l cumpara fie dintr-un magazin real, fie dintr-unul virtual.

Daca barbatii care colinda magazinele au varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, femeile nu au varsta. Acestea, fie ca sunt adolescente, fie ca sunt de varsta a treia, cutreiera magazinele in lung si-n lat.


Tags: marketingclientiafacerepromovareprofilul consumatorului

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cunosti instrumentele de marketing si profilul consumatorului?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc intr-o afacere

Intrebare: Investesc pana la 10 000 euro intr-o afacere profitabila in derulare agricultura, pensiuni, crestere animale, fast-food, productie, comert, camping, etc. Va rog detaliile la valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna ziua. Avem plan de afacere si cautam investitori. Gamele de produse actuale cuprind sucuri...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton