Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce nu vinzi? Mesajele tale rezoneaza cu dorintele clientului?

de Catalin Chivu 11 Iun. 2015 3147
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In fiecare zi suntem inconjurati de mesaje de marketing care ne solicita atentia.

Totusi, doar unele dintre mesajele de marketing ajung la noi pentru ca rezoneaza cu dorintele noastre. Pentru un antreprenor este foarte important sa transmita mesaje relevante pentru consumatori.

Transmiterea unui mesaj fara consistenta te costa!

Un mesaj consistent ii va determina sa caute un anumit produs sau serviciu si il achizitioneze. Astfel, este indicat sa gasesti mai intai mesajul de marketing potrivit si abia mai apoi sa il difuzezi prin canalele de comunicare cele mai eficiente.

Este indicat ca un mesaj de marketing cu impact sa indeplineasca una dintre urmatoarele 4 caracteristici:

1. Sa adreseze o problema cu care se confrunta consumatorul
„Ai o problema cu…“, „Ai intalnit problema…“, „Cauti o solutie la problema…“

2. Sa prezinte o oportunitate: „Vrei sa iti valorifici calitatile la un loc de munca mai bun?“, „Ai un produs bun, dar nu reusesti sa il vinzi in conditii avantajoase?“

3. Sa faca referire la un rezultat: „iti doresti sa arati cu 10 ani mai tanar“, „Vrei sa vezi locuri noi pe bani putini?“

4. Sa prezinte o situatie in care se afla clientul: „Esti bine pregatit, dar nu reusesti sa gasesti un loc de munca bine platit?“, „Ai nevoie de bani rapid si fara birocratie?“

Un mesaj care indeplineste una dintre caracteristicile de mai sus capteaza atentia clientilor si are o nota personala.



Tags: marketingmesake de marketingcomunicarevanzariclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]