Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

E-mail marketing-ul si eficienta sa pentru afacerile profitabile

de Matei Antonescu 03 Sep. 2011 2857
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

E-mail marketing-ul este una dintre cele mai eficiente unelte care stau la dispozitia antreprenorilor de pretutindeni. In trecut, companiile trimiteau e-mail-uri care contineau mesaje de promovare tuturor persoanelor ale caror adrese de e-mail le retineau. In prezent, targetarea potentialilor consumatori este mai mult decat vitala pentru consolidarea unei baze de clienti in afaceri profitabile. Afacerile profitabile au nevoie de marketing si de cateva reguli in implementarea strategiilor de e-mail marketing:

1.    Prima regula si cea mai importanta este sa trimiteti e-mail-uri care sa contina mesaje de promovare sau anunturi catre persoanele care si-au dat acordul de a fi instiintati de catre reprezentantii companiei dvs sau de catre terti. Riscul este cel de a fi acuzat de spam si consecintele sunt grave in mod neconditionat.

2.    A doua regula este cea referitoare la continutul e-mail-urilor. In principiu, sunt trimise mesaje de promovare, oferte, promotii, reduceri, anunturi importante prin care se aduce la cunostinta destinatarilor date si informatii referitoare la relocari de birouri, modificari de adrese si date de contact, modificari de preturi, modificari de regulament de utilizare a website-urilor, modifcari de taxe de livrare samd.

Cu alte cuvinte, e-mail-urile pot avea continut mapat pe strategiile de marketing si continut de instiintare.

3.    A treia regula este periodicitatea si consecventa cu care livrati mesajele catre clientii dvs. Stabiliti clar care este marja de disponibilitate a clientilor si a potentialilor clienti de a-si citi corespondenta si mapati-va strategiile de e-mail marketing pentru a nu va deranja destinatarii. Este recomandat sa pastrati o consecventa in eliberarea mesajelor pentru a imprima o rutina benefica in randul clientilor si potentialilor dvs clienti.

4.    Prin intermediul strategiilor de e-mail marketing puteti sa va testati cu cea mai mare usurinta eficienta tehnicilor de atragere a clientilor pe care le utilizati. Puteti sa trimiteti unei jumatati din baza de adrese de e-mail o oferta si celeilalte jumatati o alta ofera.

Prima poate sa fie o oferta cu reducere de pret la achizitionarea a doua produse in loc de unul singur.

A doua oferta poate veni cu servicii gratuite de livrare la achizitionarea a doua produse in loc de unul singur. Utilizatorii redirectionati din e-mail-uri va vor ajuta sa determinati pe ce strategii de marketing si de advertising sa va pozitionati pe viitor.


Tags: email marketingafaceriafaceri profitabilemarketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]