Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Greselile care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase!

de
1344 0 26 Ian. 2012
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul nu este simplu si de aceea nici nu incercam sa ne ocupam singuri de sarcinile care ne vor aduce profit din vanzari, clienti mai multi, sarcini care ne vor determina clientii sa cumpere mai mult si mai des, sarcini care ne vor determina clientii sa devina fideli afacerii noastre si sa revina cu fiecare ocazie intalnita.

Iata cateva greseli care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase, greseli care ii indeparteaza din portofoliul nostru mai rapid decat credem ca este posibil:

1. Nu le raspundem la telefon. Avem alte treburi mai importante si daca am sta sa raspundem la fiecare telefon sau e-mail am lua-o razna. Adevarat! Nimic mai adevarat decat aceasta opinie. Chiar si asa, luati in considerare formarea unui mic departament de customer service care sa preia apelurile si e-mail-urile si sa ofere raspuns imediat.

2. Nu le dam banii inapoi pentru nimic in lume. Gasim noi un mod de a ocoli returnarea banilor "garantat"? Mare greseala! Tineti-va promisiunile si veti observa cum clientii dvs vor incepe sa castige incredere in dvs, in afacerea pe care o conduceti si la care vor mai apela pentru consum real.

3. Nu primim feedback din partea clientilor si daca il primim nu il luam in considerare. De ce am face-o? Clientii nostri sunt doar stapanii nostri, nimic mai mult si chiar nu ne intereseaza parerea lor. Ei primesc ce le oferim noi si cu asta basta. Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le puteti comite ci cu care va puteti scoate din sarite consumatorii. Aveti nevoie de feedback mai mult decat orice si trebuie sa dovediti ca tineti cont de parerile celor care conteaza pentru afacerile dvs. Incercati sa adoptati noi strategii bazate pe cerintele, sugestiile, recomandarile, plangerile clientilor dvs si veti descoperi o audienta mai primitoare, mai pregatita sa faca cumparaturi in contul afacerilor dvs.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


4. Ridicam preturile fara sa anuntam si fara motivatii. Preturile sunt sensibile, sunt unelte care ne ajuta sa castigam sau sa inlaturam un client din baza noastra de clienti activi. Preturile pot fi crescute, insa totul trebuie sa se petreaca intr-un climat activ de comunicare, de explicatii rationale, logice. Au crescut taxele? Ati inlocuit ingrediente clasice cu ingrediente eco, bio, organice? Ati adus noi beneficii in plasa consumatorilor? Toate acestea sunt motivatii bune pentru un pret mai ridicat.


Tags: marketinggreseli marketingcustomer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greselile care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016