Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Impactul culorilor in afacerea dvs

de Maria Nicutar 15 Iun. 2011 2876
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In prezent, si cei mai rationali consumatori judeca o carte dupa coperta. Este arhicunoscut ca deciziile de achizitionare ale clientilor se bazeaza foarte mult pe grafica pe care este construita imaginea unei afaceri. Pornind de la logo, la brosuri, carti de vizita samd, totul se reduce la imactul elementelor vizuale in mintea si inima consumatorilor.

Nu o sa vedem prea des case de avocatura sau birouri notariale care sa isi promoveze serviciile in imagini multicolore, forme unduitoare, logo-uri explozive samd. De asemenea, nu o sa vedem agentii de publicitate care sa foloseasca proiectii conservative pentru logo-ul propriu, pentru brosuri samd.

Orice afacere se adreseaza unui anumit public si trebuie sa comunice in modul optim pentru a ajunge sa atraga atentia si sa mentina viu interesul.

In acest sens, culoarea are un mare impact. Iata cateva exemple pentru a face putina lumina in aceasta tema:

1.    Negru – confera eleganta, spirit conservator, classic, putere, stabilitate. Aceasta non-culoare este folosita in special pentru serviciile firmelor cu profil conservator, din domeniul legislatiei, avocaturii, produselor de lux samd.

2.    Portocaliu – probabil cea mai jucausa culoare. Da impresia de creativitate, flexibilitate, actiune, dinamica. Este recomandata pentru produse electronice, pentru promovarea software-urilor si serviciilor din IT, telecomunicatii, web design.

3.    Rosu – da imagina unui brand pasional, puternic, agresiv. Este folosita pentru numeroase produse si servicii, incepand de la vinuri, la produse alimentare, la cosmetice si produse de curatenie.

4.    Albastru – arata incredere, stabilitate si este o culoare folosita cu succes de numeroase produse si servicii din game variate.

5.    Verde – proiecteaza ideea de prospetime, de ecologie, de natural, de libertate. Verdele este o culoare pe care produsele bio/ecologice trebuie sa o foloseasca si restul celor pe baza de plante sau extracte naturale.

6.    Roz – da ideea de flexibilitate, de produs destinat infrumusetarii si nu numai. Produsele si serviciile promovate sub aceasta culoare dau impresia preturilor mai mici. Este ideala pentru produse cosmetice si de ingrijire, pentru jucarii si carti.

7.    Galben – da o idee de bunastare, de calm, de optimism. Este ideala pentru produse alimentare, pentru ambalaje de bauturi, pentru produse cosmetice si de uz casnic.




Tags: impactul culorilorculoare logoculoare brosura

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]