Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In Romania, publicitatea prin viu grai a fost si este cea mai eficienta!

de Ilinca Dobrescu 28 Iul. 2015 4512
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In prezent, consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori in promisiunile lansate de companii si se orienteaza catre recomandari de la prieteni si familie pentru folosirea anumitor produse sau servicii.

Un client satisfacut poate convinge un altul sa incerce produsul sau serviciul respectiv mai usor decat l-ar determina o reclama online, un spot publicitar sau o brosura.

Acest lucru aduce marketing-ul "din-gura-in-gura" in prim-plan si in fruntea prioritatilor oricarei afaceri.

Foloseste aceast tip de publicitate pentru afacerea ta! Iata cum!

Cele mai importante tipuri de marketing "din-gura-in-gura" sunt:

1. Viral marketing: lansarea mesajelor creative, interesante si scurte pentru a putea fi usor de retinut si de transmis in mediul online de la o persoana la alta.

2. Buzz marketing: promovarea unei companii si a produselor si serviciilor sale prin initiativa de a determina lumea sa vorbeasca despre ele. Brand-ul pentru care se implementeaza buzz marketing-ul trebuie sa fie nou, original si in fruntea competitorilor din nisa sa.

3. Brand blogging: se creeaza bloguri afiliate care sa ofere informatii pentru comunitatile de interes.

4. Influencer marketing: produsul este plasat persoanelor de influenta din cadrul comunitatilor tinta.

Pentru a realiza eficient acest tip de marketing este nevoie sa faceti urmatoarele:

- studiati comportamentul consumatorilor si a modului lor de a-si impartasi opiniile;

- informati clientii asupra produselor si serviciilor oferite;

- identificati persoanele care-si impartasesc parerile depre produsele si serviciile oferite de compania dvs.



Tags: marketingmarketing viralpublicitatepublicitate din gura in gurarecomandariafacereafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]