Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Intrebarea pe care sa i-o adresezi oricarui client pentru vanzari de top!

de Maria Nicutar 04 Iun. 2013 3791
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarile nu sunt punctul forte al tuturor. Nu toti vindem cu usurinta maxima si in cantitati mari, cu consecventa de top si catre un numar mare de clienti. Adevarul este ca uneori ne cam chinuim sa vindem si dramatic este ca nici nu stim de unde aceasta dificultate, care se transforma in imposibilitate pentru unii!

In urma cu cateva zile, am recitit cartea scrisa de Frank Bettger, "Cum am devenit expert in vanzari". Desi stiam deja ca omul este un profesionist si un autor incredibil de carismatic, un om cu idei de milioane, a doua oara intotdeauna ai parte de anumite detalii care ti se dezvaluie in trepte.

Este, daca doriti sa priviti lucrurile astfel, ca atunci cand vezi un film bun de mai multe ori. Pe masura ce il revezi, numeroase detalii ti se dezvaluie, treptat, usor, cu toata usurinta. Trebuie doar sa asimilezi o parte din informatii si apoi, cand revezi filmul, observi si informatiile din profunzime.

Pe masura ce am recitit cartea, mi-am amintit de acea intrebare pe care Frank Bettger ne spune sa nu uitam sa o adresam unui client care nu pare sa cumpere (nu pare!). Intrebare este "De ce?"! Buna intrebare, pe buna dreptate! De ce nu cumperi? De ce nu ai vrea chiar acum sa ai acces deplin la un serviciu de care ai nevoie? De ce sa nu semnezi acum un contract cu firma de asigurari care iti ofera solutia de care ai nevoie, la momentul potrivit?

In cartea sa, Frank Bettger ne arata care este puterea intrebarii "De ce?" si care este motivul pentru care trebuie sa o adresam unui potential client pe care dorim sa il transformam in client activ. Motivul este simplu: Orice potential client are motivele sale pentru care nu va deveni client activ. Si aici distingem clar intre motivul care suna bine si motivul real!

Asta este tot, oameni buni. Este un moment de revelatie pentru numerosi agenti de vanzari. Nu vom canta in cor "Aleluia", insa trebuie sa intelegem faptul ca toti, potentiali clienti, potentiali investitori, potentiali parteneri de afaceri samd, au motive reale si motivele paravan. Trebuie doar sa trecem de primele pentru a ajunge la miezul problemei. Si cand aflam care este problema adevarata, care este obiectia reala, care este motivul real, care este acel obstacol in calea unei vanzari/colaborari/ angajari perfecte, atunci ajungem sa devenim experti in ceea ce facem cel mai bine!

Sa aveti succes, afaceri prospere si nu uitati sa ne lasati sugestii, recomandari si intrebari in casuta de comentarii!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: vanzariputerea intrebariiputerea unei intrebariintrebari in vanzarifrank bettgervanzator excelentexpert in vanzari

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]