Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic

de
1166 0 27 Apr. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

"Un brand este o promisiune care, cand este pastrata, creeaza preferinte si, cateodata, iertare", spune Moses Foster, CEO al West Cary Group, o firma de comunicare in marketing si publicitate din Richmond, Virginia.


Foster are mare dreptate, pentru ca un brand puternic creeaza preferinte care iti permit sa te premiezi singur. Acesta poate sa primeasca iertare din partea clientilor, atunci cand acestia sunt dezamagiti.
Este clar ca in zilele noastre brandul are o mai mare putere asupra oamenilor. Acest lucru il stiu si firmele, astfel incat exista scoli dedicate brandingului si managementului brandului. Sunt companii care platesc milioane de dolari firmelor pentru a-si promova brandul. Nu este cazul firmelor mici aici. Acestea nu se axeaza pe brand, ci, mai degraba, pe serviciile lor, pentru ca din asta traiesc. 
 
Inainte de a-ti face un brand, trebuie sa raspunzi la doua intrebari esentiale, spun specialistii. 
Ce mesaj vrei sa transmita? Este clar ca brandul nu este acelasi lucru cu un logo sau un slogan. Nici nu se pune problema! Un brand este acel lucru la care oamenii se gandesc atunci cand aud numele sau cand vad ceva care sa-l identifice cu tine, compania ta sau cu serviciile tale. Trebuie sa te gandesti ce imagine vrei sa le transmiti clientilor tai. Acea imagine va fi, normal, o modalitate prin care ei sa se gandeasca la firma si serviciile tale.
Acest lucru te va pune in situatia in care sa raspunzi la intrebarea cea mai importanta pe care un antreprenor si-o pune, si anume "De ce un potential client trebuie sa imi cumpere mie produsul si nu pe cel al concurentei?". Cu ajutorul unor experti poti sa iti raspunzi la intrebare clar si concis. Trebuie sa stii ce iti diferentiaza produsul de al concurentei si cum o poti face.
Care este cea mai rentabila modalitate prin care sa transmiti mesajul? Toate companiile isi doresc doar notiunile de baza. De cele mai multe ori doresti sa te asiguri ca site-ul tau, cartile de vizita sau cardurile contin mesajul tau. Sunt multe companii care sufera de "tulburare de brand". Nu trebuie sa transmiti mai mult decat trebuie si este bine sa te axezi exact pe ceea ce vrei sa transmiti, fara sa te mai complici. Este un fel de a ramane pe pozitie, fara sa te abati.
 
Multe dintre afaceri cheltuiesc banii pe tot felul de strategii de marketing, cum ar fi mailuri, spoturi TV sau radio etc. Daca decizi sa faci asta, gandeste-te ca piata nu este omogena. Fii sigur ca piata pe care tu activezi si te diferentiaza de competitorii tai aude mesajul tau.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii



Nu poti comunica cu un grup care prefera un alt tip de produs fata de cel pe care tu il ai. Cerceteaza piata, gaseste potentialii clienti si, in acest fel, fa astfel incat mesajul tau sa ajunga la ei, apoi gaseste cel mai rentabil mod de a ajunge la ei.
 


Tags: afaceribrandantreprenorisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016