Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Jack Trout despre strategie in afaceri de succes!

de Ilinca Dobrescu 25 Iun. 2014 3012
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In materie de strategie, cucerirea pietelor si ocuparea unui loc in mintea consumatorilor, Jack Trout este, probabil, cel mai bun in domeniu. Va prezint in randurile urmatoare cateva extrase din cartea sa, "Despre Strategie":

"Folosirea unei strategii adecvate este modalitatea de a supravietui intr-o lume a competitiei acerbe si de a rezista asa-zisei tyranny of choice, tirania alegerii."

"Aristotel ar fi fost un producator de reclame ingrozitoare. Logica pura nu ofera garantia castigarii unei dispute. Gandirea tinde sa fie emotionala, nu rationala. [...] Daca ii intrebi pe oameni de ce au facut o achizitie anume, raspunsurile date sunt adesea inexacte sau inutile. Acest lucru poate insemna ca ei stiu motivul exact, dar nu sunt dispusi sa-l divulge. Insa, de cele mai multe ori, oamenii chiar nu stiu exact care le-au fost motivele."

"Strategiile complexe, ca si planurile de lupta complexe, sunt, de obicei, sortite succesului. Sunt prea multe lucruri care pot s-o ia razna. Marele secret este simlitatea. Dar aici e buba: cei mai multi oameni admira complexitatea si nu au incredere in ceva simplu. Considera ca simplitatea nu prezinta niciun interes pentru imaginatie."

"Se pare ca singurul lucru care te mentine in joc este calitatea."

"Com paniile au tendinta de a se stradui foarte mult pentru a crea noi produse. O gramada de ingineri, designeri si fabricanti muncesc ore in sir pentru a produce si testa ceea ce simt ei ca este un produs unic, care functioneaza mai bine decat orice alt produs existent pe piata.

Dar toata munca lor este adesea trecuta cu vederea de oamenii de marketing, care se lasa prinsi de propriile activitati, cum ar fi ambalarea, advertisingul si promovarea produselor."

"Daca traiesti pentru cifre, poti sa si mori din cauza lor. Directorii executivi care-si privesc slujba doar prin prisma fortarii trupelor pentru realizarea obiectivelor isi risca nu doar propria slujba, ci si sanatatea organizatiei lor."

"Daca reusesti sa patrunzi in mintea consumatorului cu o idee noua, un produs sau un beneficiu nou, acest lucru iti ofera un avantaj enorm. Pentru ca asa cum spuneam in capitolul 2, mintea nu agreeaza schimbarea. [...] Concluzia: oamenii tind sa ramana loiali lucrurilor pe care le au. Daca intalnesti pe cineva un pic mai bun decat sotia sau sotul tau, chiar nu merita sa faci schimbul, din cauza onorariului avocatilor si a problemelor cauzate de impartirea casei si a copiilor."


Sursa: Jack Trout, "Trout despre Strategie, Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului", Colectia Brandbuilders


sursa foto: www.troutandpartners.com



Tags: strategie in afaceristrategii de afacerijack trout strategiejack trout pozitionare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]