Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti

de
2857 0 10 Iun. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice firma sau companie isi lanseaza produsele cu ajutorul advertiserilor si marketerilor. Se amplaseaza panouri publicitare, se proiecteaza brosuri si bannere pentru mediul online si lista ramane deschisa. Cert este ca aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa va anuntati intrarea pe piata a noilor produse.

Dar, in definitiv, cum procedam cand lansam un produs? Cand sa il “dam la apa”? Cum comunicam cel mai bine primul mesaj catre clientii carora ne adresam?

Primul pas este sa ne cunoastem bine audienta. Trebuie sa aveti un produs care sa se plieze cu fidelitate pe nevoile si dorintele unui categorii definite de varsta, sex samd. In acest sens trebuie sa alegeti un ton adecvat, un anumit suport din mass-media pe care clientii vizati il prefera si il folosesc si momentul oportun pentru lansarea propriu-zisa.

Momentul potrivit se alege in functie de disponibilitatea clientilor dvs de a va cumpara produsele. Este benefic, uneori, sa va planificati introducerea produsului pe piata in perioadele de sarbatori. In aceste moment, exista o mai mare cerere de produse noi si atractive.

In momentul in care alcatuiti planul de lansare trebuie sa fiti constienti ca majoritatea consumatorilor isi bazeaza deciziile de achizitionare pe dorinta, mai mult decat pe necesitate, pe nevoie concreta. Isi doresc produse care sa le imbunatateasca intreaga viata, chiar daca vorbim  de o geanta de umar sau un sampon cu extract de levantica.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Vor sa se simta valorosi, respectati, atragatori, iubiti samd. Toate aceste sentimente, specific diferitelor categorii de consumatori trebuie anticipate si folosite in cadrul strategiilor de proiectare si de lansare a produselor. Beneficiile oferite de produse sau servicii, sunt principalele cai de a ajunge la inimile clientilor si de a-i pastra alaturi timp indelungat.

O chestiune vitala pentru orice campanie publicitara sau de marketing este exploatarea caracteristicilor exclusive ale produselor. Fie ca vorbim despre singura minge din lume care isi schimba culoarea cand este lovita, sau despre cafeaua care nu doar energizeaza si slabeste, ci albeste si dintii samd, trebuie sa aveti un punct central de interes pentru clienti. Acest punct, sau, de ce nu, puncte, va vor distanta de competie si va vor asigura un succes de proportii mari.





Tags: lansarea de produsafacerecampanie publicitara

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
15 Apr 2016
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016