Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Maririle de preturi pentru afaceri din ce in ce mai profitabile

de
1845 0 24 Oct. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multi experti din mediul business considera ca scaderile de pret nu sunt pentru cei mai puternici dintre oamenii de afaceri. Expertii considera ca unica cale de avansare, de progres, de expansiune, marirea de preturi, cea care ne aduce din ce in ce mai aproape de ideea de afaceri profitabile. In mod real, reducerile de preturi nu se dovedesc intotdeauna decizii inspirate si brandul afacerii are de suferit in mod incontestabil.

Intrebarile majoritatii detinatorilor de afaceri profitabile sunt legate de maniera in care ne putem mari nivelul preturilor percepute pentru produsele si serviciile pe care le detinem in portofoliu. Cand marim preturile? Sunt pregatiti consumatorii tinta sa cheltuiasca mai multi bani pentru produsele si serviciile noastre? Cand vor fi gata consumatorii tinta sa scoata mai multi bani din buzunare? In ce maniera trebuie sa actionam pentru a-i pregati si pentru a le mari nivelul disponibilitatii de plata? In ce masura si procentaj vom creste preturile? Cum ne vor afecta noile modificari in afacerile noastre?

Solutia optima este sa incercam sa ne modificam preturile alaturi de cateva idei principale, idei pe care nu le putem neglija niciodata, cu nicio exceptie:


1. Afacerile care pana in acest punct de cotitura s-au bazat si si-au promovat produsele si serviciile pe ideea de preturi avantajoase vor avea cel mai mult de suferit. Aceasta este una dintre cele mai neinspirate decizii in afaceri si de multe ori nu permite afacerilor sa devina profitabile. Produsele si serviciile trebuie sa vina cu avantaje unice, reale pentru audientele tinta, avantaje diferite de cele oferite de nivelul preturilor.

La prima schimbare de pret, veti observa cum consumatorii dvs tinta vor migra catre alte branduri care ofera un pret mai bun. Cu alte cuvinte, v-ati pierdut armele cu care ati intrat in lupta pentru suprematie pe piata potrivita.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


2. Afacerile profitabile isi pot adopta politici de pret diferite, cu un nivel crescut in momentul in care clientii isi permit acest lucru. Marketerii sunt cativa dintre specialistii care pot efectua analize de marketing si studii de piata care sa va spuna care este nivelul suportat, tolerat de clienti si care este marja de absorbtie a noilor preturi.

Tot ei va pot spune cand se poate efectua o marire de preturi si cand este cazul sa mai asteptati. Luati in calcul si situatie competitorilor dvs din afaceri si incercati sa va miscati si in functie de directiile abordate de acestia.

3. Afacerile profitabile isi pot mari nivelul preturilor si atunci cand se adauga valoare, calitate produselor si serviciilor existente in portofoliu. Aceasta este cea mai buna forma de a creste preturile si este una optima pentru a se materializa intr-un anunt catre audienta tinta.

Intotdeauna preturile trebuie crescute in mod justificat si pe baza unor motive intemeiate. Cresterea nivelului calitatii, cresterea nivelului taxelor ce va afecteaza sunt doar doua dintre cele care rezoneaza cu gandirea consumatorilor.


Tags: afaceriafaceri profitabilemariri preturipolitici de pretmarketingaudienta tintaconsumatori tinta

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Maririle de preturi pentru afaceri din ce in ce mai profitabile
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016