Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing-ul da rezultate cand oferim repetitie si regularitate

de Maria Nicutar 21 Aug. 2011 2129
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori se intampla sa dam de afaceri care detin potential urias de a obtine profituri mari si stabile pe perioade lungi de timp. De foarte multe ori se intampla ca acestea sa detina tehnici si strategii de marketing foarte bune si totusi nu reusesc sa castige clientii necesari pentru a-si consolida afaceri profitabile, de succes. Strategiile de marketing, oricat de bune si eficiente ar fi, trebuie sa contina doua elemente esentiale:repetitie si regularitate.

Iata de ce orice strategie de marketing trebuie repetata si folosita cu regularitate pe o perioada de timp mai indelungata:
1.    Clientii nu achizitioneaza produsele sau serviciile din prima faza, atunci cand iau contact cu ele si cu afacerea care le ofera. Clientii au nevoie de incredere intr-o anumita afacere, marca, brand, produs, serviciu pana sa scoata bani din buzunare.
Clientii au nevoie de familiaritate fata de o anumita afacere. Acest sentiment de familiaritate se proiecteaza in randul clientilor dupa ce strategiile de marketing au fost propagate mult timp si cu tenacitate in oferirea unei repetitii benefice. Sa ne gandim la brandurile cunoscute pretutindeni.

Sa luam ca exemplu brandul Coca-Cola. Tehnicile si strategiile lor de marketing sunt repetate si repetate de foarte multe ori si pe perioade lungi de timp, tocmai pentru a-si pastra familiaritatea si popularitatea pe care si-au proiectat-o de-a lungul timpului.

2.    Stratagiile de marketing au nevoie de repetitie si pentru ca de multe ori ne putem lovi de momente prost sincronizate pe piata pe care activam:eliberam strategii de marketing si disponibilitatea de achizitie a consumatorilor nu se coteaza la nivelul asteptarilor noastre samd.

3.    Clientii considera o afacere care beneficiaza de marketing repetat si regulat ca fiind o afacere stabila, de incredere, care va rezista mult timp pe piata pe care se dezvolta datorita calitatii serviciilor si produselor sale.

Iata de ce marketing-ul trebuie sa fie definit de aceste doua coordonate esentiale:repetitie si frecventa. Nu uitati sa ganditi profund orice strategie de marketing doriti sa adoptati si sa ii dati posibilitatea de a se repeta si de a-si pastra regularitatea fara sa deranjeze si in moduri neintrusive in viata consumatorilor dvs.





Tags: strategii de marketingmarketingafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]