Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Marketing-ul de nisa pentru afaceri profitabile: Pozitionarea pe o nisa neacoperita

de
2645 3 18 Oct. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.83
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul de nisa reprezinta salvarea celor mai multe idei de afaceri din prezent. In mediul business, afacerile care sunt bune la toate nu au sanse mari de supravietuire si solutia sta in pozitionarea pe o nisa inca neacoperita si profitabila in acelasi timp. Multi detinatori de afaceri vor incerca chiar sa isi proiecteze o asemenea nisa si sa castige suprematia in acest mediu fertil.

Regulile in afacerile de astazi spun clar ca nu se vor obtine profituri cand se incearca rezolvarea mai multor solutii si probleme in acelasi timp, prin intermediul produselor si serviciilor care detin audiente mult prea mari si dispersate.

Sansele de succes se maresc in mod considerabil cand alegem sa punem in aplicare idei de afaceri viabile si profitabile cu o tinta specifica. Cu alte cuvinte, nu este recomandata incercarea de a multumi pe toti, ci o audienta clara, bine aleasa si in cadrul careia sa existe un anumit model de comportament si un nivel clar de disponibilitate de achizitionare.

Aceasta tintire clara de audienta(targeting de audienta) se cere intrucat pe baza modelului de comportament si pe baza caracteristicilor membrilor sai se elibereaza mesaje, campanii de marketing si de advertising care vin cu scopuri clare, cu solutii potrivite doar pentru o anumita pondere a audientelor de pe o anumita piata.

Sa ne imaginam un mesaj care trebuie sa rezoneze in mintea femeilor si barbatilor, copiilor si adultilor, celor care fac parte dintr-o anumita categorie sociala si celor care fac parte dintr-un diferita, celor care vin cu un set clar de asteptari si cerinte samd.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Pentru afacerile profitabile, acest lucru devine destul de dificil si se pierde o mare parte din concentrarea pe care trebuie sa o detinem in mediul business.

In schimb, pozitionarea pe o anumita nisa da posibilitatea detinatorilor si reprezentantilor acelei afaceri de a se afirma ca specialisti intr-un domeniu specific. Cu timpul, ajungem sa ne intelegem audienta, sa ii oferim solutiile cele mai avantajose, sa ne miscam in ritm sincronizat cu dinamica ce o caracterizeaza. 



Tags: marketingmarketing de nisaafaceriafaceri de nisaafaceri profitabileidei de afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketing-ul de nisa pentru afaceri profitabile: Pozitionarea pe o nisa neacoperita
Rating:
Nota: 3.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii3 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
George Nica 2014-08-17 01:25:35
Buna seara. Parerea mea este sa nu ne mai concentram pe marketing-ul de nisa in sistemul clasic unde multi oameni trec pe la banca ca sa-si puna pe picioare afacerile, ci mai degraba sa promovam marketing-ul de nisa in sistem de marketingde nisa in retea. O seara buna.
Matei Antonescu 2011-10-20 07:49:58
Buna ziua,

Dna Rodica, sper sa va lamuresc cu urmatorul exemplu. Sa spunem ca doriti sa va infiintati o firma de consultanta de afaceri. Acesta este un domeniu activ si extrem de profitabil in prezent. O nisa poate fi consultanta de afaceri in nisa productiei agricole.

O alta nisa poate fi consultanta de afaceri in nisa productiei alimentare si pe acelasi model puteti merge in profunzime pentru a identifica toate oportunitatile de a va pozitiona pe o nisa mai mult sau mai putin neacoperita, din punctul de vedere al specializarii pe un subdomeniu al serviciilor oferite.

De asemenea, puteti sa oferiti sericii nisate pe startup-uri de afaceri in mod exclusiv, si aici sa tintiti anumite sub-nise care se vor dovedi neacoperite.

Un alt exemplu, poate fi cel al afacerilor care se ocupa de confectionarea obiectelor vestimentare. Puteti sa va axati strict pe confectionare de haine XXL sau pe servicii de confectionare de haine pentru catei de companie sau pe servicii de confectionare de costume samd.

Acestea sunt servicii bine nisate, inca neacoperite intr-o anumita pondere si din care exista potential real de eliberare de profituri. Sansele de succes sunt mai mari alaturi de aceste afaceri datorita faptului ca veti putea sa va concentrati mai intens pe un anumit tip de servicii.

Nu ezitati sa reveniti cu alte intrebari!
Toate cele bune,
Matei Antonescu
Rodica Grusea 2011-10-19 10:22:33
M-ar interesa un comentariu al dvs. despre pozitionarea pe o nisa neacoperita, care sa se refere nu atat la o nisa a publicului-tinta, cat, mai degraba, la o specializare stricta pe un subdomeniu a serviciilor oferite (strict un anume serviciu, dar oferit publicului larg, atat persoanelor particulare, cat si firmelor).

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016