Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Marketingul brandurilor de lux cunoaste o transformare digitala

de
1305 0 05 Aug. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Criza din 2008 a adus decaderea multor industrii, de la cele bancare la imobiliare, automobile si retail. Insa una dintre acestea s-a pus pe roate, impotriva tuturor asteptarilor.

 
Chiar daca s-a numit si inca se numeste criza financiara, se pare ca bunurile de lux nu au vazut niciodata zile gri pe durata acesteia, multumita transformarii lente, dar constante care a fost prezenta pe aceasta piata.
 
1. Schimbarea clientilor
Clientii tipici ai bunurilor de lux sunt cei "old-money", de varsta mijlocie si burghezii. Insa astazi, clientii bunurilor de lux s-au schimbat.
Se pare ca, in ultimii 20 de ani, clientii de lux s-au triplat si au ajuns la 330 de milioane in 2013. Dintre acestia, o treime provin din economiile dezvoltate, 50 de milioane fiind din China. Pana in 2015, China va deveni cel mai mare consumator la nivel mondial de bunuri de lux. Clientul de lux de astazi este savvy, bine informat. 
 
2. Schimbarea modelelor de consum media
Marketingul traditional al brandurilor de lux aduce raspandirea fashionului glossy in reviste, evenimente de lux sau giranti celebri platiti pentru a imbunatati factorul de dezirabilitate al brandului cu carisma lor. 
Piata a fost mult timp dominata de print, publicitate in-store si event marketing, insa consumatorii de brand de lux s-au indreptat catre digital. Se pare ca 20% din toate vanzarile de lux sunt influentate in prezent de mass-media digitale. 70% dintre clientii care dispun de un smartphone deschid platformele noi ale brandurilor pentru a ajunge la ele. 
 
3. Brandurile de lux au luat notite pentru acest lucru
Brandurile de lux din top 5 au cheltuit 22 de milioane de dolari pe marketingul search prin Google Adwords in 2013. Spre deosebire de trecut, astazi 55 de procente din toate oportunitatile si noutatile din jurul achizitiei de lux provin dintr-o retea de clienti formata din prieteni si cunostinte social media.
 
4. Concurenta noua

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii



Pana acum cativa ani existau cateva branduri europene definite ca fiind de lux, cum ar fi Armani, Prada, Chanel sau Louis Vitton. Insa brandurile de nisa ofera exclusivitate, stil si, uneori, un pret mai mic. Acestea doua vin in doua categorii distincte. In prima categorie sunt brandurile mici, vanzatorii de bunuri de lux existenti, cu un low-key marketing, insa ofera acelasi patrimoniu, stil si opulenta. A doua categorie ar fi brandurile de lux locale.
 
5. Calea urmata
Un brand bun merge acolo unde sunt consumatorii lui. Daca asta inseamna transformarea lui in online, in social media sau pe mobil, trebuie realizata. Un element cheie in marketingul de lux este pastrarea brandului aspirational si exclusiv. Asta inseamna sa comunici cand retargetezi ad-uri ale consumatorilor care te urmaresc pe internet. Platformele potrivite in digital includ email marketing, un site bine conceput, social media pe baza de invitatie, consumatori unu la unu si multe altele.
 
Sursa:entrepreneur.com
 


Tags: afacerimarketingbranduri de luxpromovare afacerisocial mediapromovare brand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketingul brandurilor de lux cunoaste o transformare digitala
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016