Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marturiile clientilor multumiti fac afacerea buna

de Maria Nicutar 25 Iun. 2011 2811
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice afacere are nevoie de promovare continua si regulata pentru a-si asigura clientela gata sa le achizitioneze produsele si serviciile. Antreprenorii si managerii responsabili cauta noi metode prin care sa atraga interesul consumatorilor si prin care sa ii fidelizeze pe cei deja existenti. Aveti nevoie de creativitate si flexibilitate in aceste procese si o buna intelegere a psihologiei consumatorilor.

In era advertising-ului si marketing-ului, afacerile incep sa prezinte din ce in ce mai putina credibilitate in fata consumatorilor daca nu recurg la seturi anumite de activitati de promovare. Reclamele, bannere-le, fliere-le, brosurile samd, nu sunt intotdeauna cele mai bune unelte pentru a directiona clienti catre o afacere si este nevoie de mai multa activitate de cautare.

Multi antreprenori au descoperit puterea si impactul testimonialelor clientilor satisfacuti in randul celorlalti posibili. Sa ne gandim putin cum functioneaza. In primul rand, majoritatea clientilor care doresc sa achizitioneze un produs sau serviciu se vor orienta catre sfaturile rudelor sau prietenilor care au le-au folosit deja si care stiu daca vorbim despre rentabilitate si avantaje reale.

In acest sens, publicarea de opinii realiste, credibile si favorabile pe website-ul dedicat afacerii, in ebook-uri, la inceputul cartilor samd, se dovedeste a fi o tactica foarte profitabila.

Majoritatea persoanelor cauta parerile celor care li se aseamana si care doresc acelasi set de caracteristici din partea unui anumit produs. De multe ori, reclamele sunt percepute ca fiind exagerate si nerealiste. Vedem o reclama la un sampon care arata o persoana cu un par superb, cu volum, fara matreata samd, si ne inchipuim ca nu se pot aduna atatea beneficii intr-un singur produs.

In schimb, parerea mai multor consumatori care sa confirme aceste avantaje aduce in discutie noi vanzari importante. Faptul ca sunt prezente aceste pareri face ca un produs, si implicit si compania care il reprezinta sa primeasca o nota importanta de caracter uman, de sentimente calde care sa confere o incredere sporita.

In concluzie, marturiile sunt unelte foarte profitabile si necesita o vizibilitate strategica in randul oricarei prezentari de produs. Expertii ne spun ca ar trebui sa fie in fruntea uneltelor de promovare si sa fie cat mai elaborate. Marturiile reprezentatilor publicatiilor sunt foarte eficiente, de asemenea, punandu-se accentul pe reputatia care se imprumuta de la compania care da un review catre cea promovata.

De asemenea, marturiile vedetelor si expertilor din anumite domenii reusesc cu succes sa imprime o imagine favorabila si castiguri atragatoare pentru antreprenorii care stiu sa profite de pe urma lor.




Tags: testimoniale clientimarturii clientimarketingadvertising

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]