Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Marturiile clientilor multumiti fac afacerea buna

de
1881 0 25 Iun. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice afacere are nevoie de promovare continua si regulata pentru a-si asigura clientela gata sa le achizitioneze produsele si serviciile. Antreprenorii si managerii responsabili cauta noi metode prin care sa atraga interesul consumatorilor si prin care sa ii fidelizeze pe cei deja existenti. Aveti nevoie de creativitate si flexibilitate in aceste procese si o buna intelegere a psihologiei consumatorilor.

In era advertising-ului si marketing-ului, afacerile incep sa prezinte din ce in ce mai putina credibilitate in fata consumatorilor daca nu recurg la seturi anumite de activitati de promovare. Reclamele, bannere-le, fliere-le, brosurile samd, nu sunt intotdeauna cele mai bune unelte pentru a directiona clienti catre o afacere si este nevoie de mai multa activitate de cautare.

Multi antreprenori au descoperit puterea si impactul testimonialelor clientilor satisfacuti in randul celorlalti posibili. Sa ne gandim putin cum functioneaza. In primul rand, majoritatea clientilor care doresc sa achizitioneze un produs sau serviciu se vor orienta catre sfaturile rudelor sau prietenilor care au le-au folosit deja si care stiu daca vorbim despre rentabilitate si avantaje reale.

In acest sens, publicarea de opinii realiste, credibile si favorabile pe website-ul dedicat afacerii, in ebook-uri, la inceputul cartilor samd, se dovedeste a fi o tactica foarte profitabila.

Majoritatea persoanelor cauta parerile celor care li se aseamana si care doresc acelasi set de caracteristici din partea unui anumit produs. De multe ori, reclamele sunt percepute ca fiind exagerate si nerealiste. Vedem o reclama la un sampon care arata o persoana cu un par superb, cu volum, fara matreata samd, si ne inchipuim ca nu se pot aduna atatea beneficii intr-un singur produs.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


In schimb, parerea mai multor consumatori care sa confirme aceste avantaje aduce in discutie noi vanzari importante. Faptul ca sunt prezente aceste pareri face ca un produs, si implicit si compania care il reprezinta sa primeasca o nota importanta de caracter uman, de sentimente calde care sa confere o incredere sporita.

In concluzie, marturiile sunt unelte foarte profitabile si necesita o vizibilitate strategica in randul oricarei prezentari de produs. Expertii ne spun ca ar trebui sa fie in fruntea uneltelor de promovare si sa fie cat mai elaborate. Marturiile reprezentatilor publicatiilor sunt foarte eficiente, de asemenea, punandu-se accentul pe reputatia care se imprumuta de la compania care da un review catre cea promovata.

De asemenea, marturiile vedetelor si expertilor din anumite domenii reusesc cu succes sa imprime o imagine favorabila si castiguri atragatoare pentru antreprenorii care stiu sa profite de pe urma lor.




Tags: testimoniale clientimarturii clientimarketingadvertising

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marturiile clientilor multumiti fac afacerea buna
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016