Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Mesajele ascunse din interiorul logo-urilor

de
1220 0 23 Iun. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Logo-urile marilor firme sunt semnificative si ascund multe mesaje simbolice. Pe langa culoare si font, logo-ul este special pentru orice brand. Toti recunoc logo-ul Amazon, insa nu stiu ca ascunde trei mesaje simbolice diferite.

 
In continuare sunt prezentate 16 companii tech care au ascuns, subtil, mesaje in interiorul faimoaselor branduri:
 
In logo-ul Sony Vaio, literele V si A reprezinta o forma de unda analogica, iar I si O reprezinta un cod binar.
 
Facebook Places a fost raspunsul defunct al Facebook pentru check-in app Foursquare. Sageata rosie arata numarul patru... un indicator de tinta vizata.
 
Logo-ul Skitch arata ca penele de pe o sageata, dar acestea dubleaza ca un S in reflectarea ei.
 
Logo-ul Cisco reprezinta un semnal digital care se intampla sa ia forma podului Golden Gate, din San Francisco, orasul dupa care compania a fost numita.
 
Logo-ul Amazon contine o sageata de culoare galbena, care dubleaza un zambet, dar noteaza, de asemenea, punctele de la A la Z.
 
Patratele din logo-ul companiei de analiza de date Eighty20 reprezinta un cod binar: linia de sus, 1010000, reprezinta 80 si 0010100 reprezinta 20.
 

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



Logo-ul pentru co-fondatorul Twitter, Biz Stone's Q&A app Jelly, arata ca o meduza. Dar este un creier.
 
Logo-ul Nintendo Gamecube este un faimos inteligent: nu este doar un cub intr-un cub, arata litera G anexand un C in spatiul negativ.
 
Logo-ul filtrului de documente Quip este, evident, un Q, dar este si un stilou gata sa scrie pe o hartie.
 
Microsoft XNA este un instrument dezvoltator pentru jocuri. Logo-ul contine un mashup al Codului Morse pentru XNA: "_.._ " inseamna X, "_. " inseamna N si "._ " inseamna A.
 
Logo-ul sistemului de operare Ubuntu reprezinta trei persoane care se tin de mana si se uita in sus.
 
Numele Google "Picasa" este un joc in conceptul unei case pentru imaginile tale. "Casa" semnifica, atat in spaniola, cat si in romana, "casa", iar acolo este o casa in interiorul unei camere colorate expuse in logo.
 
Logo-ul Claimair este un avion de hartie. Dar este un joc de cuvinte vizual genial: aceasta companie te ajuta cu actele cand trebuie sa depui o plangere impotriva unei companii aeriene.
 
Logo-ul Riso foloseste spatiul negativ din interiorul "d" si "o" pentru a arata o nota intreaga sau o patrime, doua simboluri comune notelor muzicale.
 
Logo-ul hotelului Tonight este un pat sau o minuscula "h", in functie de cum te uiti la el.
 
Logo-ul Just In Case consta in intregimea din spatiul negativ, reprezentand un pachet de documente legate intr-o panglica.
 
Fiecare logo are mesajul sau, fie prin jocurile de cuvinte si simboluri din interiorul acestuia, fie prin culoare sau font. Ele sunt reprezentative pentru un brand, iar toate mesajele, indiferent prin modul de transmitere, indica un aspect, un avantaj, un indiciu al logo-ului. De asemenea, fiecare semn indica un aspect ascuns, pe care nu toata lumea il cunoaste.
 


Tags: afacerimarketing afacerilogobrandsemnificatii logo

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Mesajele ascunse din interiorul logo-urilor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016