Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Momentele zilei cand magazinele online vand cel mai bine

de
1601 0 23 Mar. 2013
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Momentele zilei cand magazinele online vand cel mai bine

Comertul online a prins un mare avant in ultimii ani si este total normal. Avem din ce in ce mai multa incredere in brand-urile sub a caror aripi se dezvolta numeroase magazine online si incepem sa constientizam in mod real, beneficiile oferite de aceasta forma de comert.

Iata si cateva indicii asupra momentelor zilei in care magazinele online vand cel mai bine si cel mai slab, conform BusinessMagazin.ro:

45,4% din numarul vizitatorilor devin cumparatori dimineata devreme, in intervalul 9-12. Pe locul doi se claseaza perioada orara 18:00 - 22.00, cand 40,2% dintre vizitatori cumpara.

Pe locuri secunde sunt perioadele, 14-16, cu o pondere de 31% si perioada 12-14, cu un procent de 24,1%.


Discutam despre ponderea numarului de vizitatori care cumpara (%) si descoperim faptul exista anumite perioade clare in care eforturile noastre trebuie sa se dubleze, fie ca vom avea mai multi operatori telefonici pe pozitie, fie ca vom avea mai multe sau mai putine oferte targetate.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


Mai mult, conform BusinessMagazin, cumparatorii online sunt, in majoritatea lor, femei.

- 29,3% sunt femei
- 21,8% sunt mai degraba femei
- 20,1% sunt femei si barbati in proportii egale
- 11,5 sunt mai degraba barbati
- 15,5% sunt barbati
- 1,7% NS/NR

Iata cateva date oferite de publicatia amintita, date care arata ca femeile sunt la putere cand vine vorba despre comertul online. Isi pot lua mai mult timp pentru finalizarea unei comenzi, insa sunt fidele si clienti pe care magazinele online se bazeaza.

sursa foto: www.sxc.hu



Tags: magazine onlinefemei comert onlinefemei barbati comert onlinemomentele zilei magazine online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Momentele zilei cand magazinele online vand cel mai bine
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016