Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nevoile consumatorilor si gandirea dincolo de produse si servicii

de Ilinca Dobrescu 27 Aug. 2011 9176
4.14 din 18 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nevoile consumatorilor sunt rareori intelese la adevaratul lor nivel, in adevarata lor profunzime. In fapt, in afaceri trebuie fie sa gandim ca veritabili psihologi, fie sa ne angajam o armata de profesionisti care sa ne ajute sa livram solutii pentru probleme, solutii pentru dorinte si nevoi. De prea multe ori se intampla ca produsele sau serviciile noastre sa livreze pur si simplu caracteristici si ingrediente, pe ele se pune accentul, in loc sa se puna accentul pe beneficii.

Consumatorii sunt stapanii nostri. Le cercetam fiecare pas, fiecare cuvant rostit, le analizam pe toate si ne punem la punct strategiile de marketing. Detinem produse si servicii si vrem sa le transformam in profit si de cele mai multe ori nici nu stim de ce anume au nevoie clientii nostri, clientii carora ne adresam.

Vindem produse cosmetice fiindca stim ca au nevoie de creme pentru fata, creme pentru calcaie fiindca femeile adora sa aiba calcaie frumoase si catifelate, barbatii adora sa miroasa proaspat cand ies de la dus, seniorii au nevoie de proteze dentare fiindca varsta decide acest lucru.

In fapt, femeile au nevoie sa fie apreciate si adorate, sa le aiba o piele care sa dovedeasca tineretea, barbatii au nevoie de siguranta atunci cand cumpara un deodorant sau un gel de dus, seniorii au nevoie de siguranta si restabilirea respectului atunci cand isi cumpara o proteza dentara sau alte produse care raspund nevoilor lor.
Ideea centrala este ca trebuie sa priviti dincolo de produse si sa realizati carei nevoi raspundeti cu adevarat.

Oamenii au cateva nevoie principale:nevoie fiziologice, nevoia de siguranta, nevoia de iubire si apreciere, nevoia de confirmare a respectului de sine si nevoia de a fi in pas cu ce se petrece pe piata. Aceasta teorie a fost gandita de cercetatorul Abraham Maslow si cuprinde intregul set de principii si valori in functie de care trebuie sa ne proiectam produsele sau serviciile.

Atunci cand afacerile vor vinde siguranta, iubire, restabilirea respectului de sine samd, atunci afacerile vor detine cu adevarat un succes genuin.




Tags: afacerinevoi consumatoriconsumatoriclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.14 din 5 - 18 voturi.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]