Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari

de
1766 0 18 Aug. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile de orice calibru si din orice domeniu au nevoie de marketing si mai presus de orice au nevoie de tehnici originale, inovative, creative si necostisitoare de marketing. Marketing-ul viral a inceput sa prinda popularitate si la noi in tara si diverse afaceri incearca sa isi promoveze produsele sau serviciile prin acest tip specific de marketing. Buzz marketing-ul se considera de multi experti din domeniu ca fiind un hibrid intre marketing-ul viral si marketing-ul „din-gura-in-gura” sau Word-of-Mouth Marketing.

Buzz Marketing-ul incearca sa amplifice efectul pozitiv proiectat cu ajutorul tehnicilor clasice de marketing in moduri noi care sa corespunda cu preferintele consumatorilor carora isi adreseaza mesajele de promovare. Ca rezultat evident, buzz marketing-ul isi trimite irizatiile in mediul retelelor sociale si prin intermediul blogurilor.

Retelele sociale sunt medii populare in care ne gasim de cele mai multe ori majoritatea clientilor si ele faciliteaza raspandirea unui mesaj de promovare cu rapiditate uluitoare. De asemenea, blogurile sunt extrem de indragite de internauti si buzz-urile care se proiecteaza in aceste medii devin vizibile catre audiente largi de consumatori.

Ideea din spatele buzz markekting-ului este cea ca majoritatea consumatorilor isi iau, in prezent, deciziile de achizitionare de produse si utilizare de servicii in functie de recomandarile semenilor lor. Buzz marketing-ul este lansat de companii si apoi raspandit de diverse platforme dintre retelele de socializare, bloguri si website-uri populare.


Cu alte cuvinte, companiile care beneficiaza de promovare se implica mai putin, nu interactioneaza la fel de mult cu potentialii sai consumatori si lasa aceasta sarcina in randul proiectantilor de buzz.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


Buzz marketing-ul este ieftin si eficient. Conditiile necesare pentru a pregati si implementa o sarcina corecta si performanta de buzz marketing sunt cele legate de veridicitatea faptelor si informatiilor transmise si de calitatea celor care promoveaza mesajele de buzz marketing. Acestea trebuie sa dea impresia ca sunt spontane si transmise pe un ton prietenesc ca de la camarad la camarad.

Mai mult, mesajele de promovare trebuie sa contina informatii interesante, de impact major, sa detina abilitatea de a starni intriga si curiozitatea celor care intra in contact cu el.





Tags: buzz marketingmarketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016