Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O strategie esentiala ca sa vinzi mai mult si mai repede!

de Maria Nicutar 21 Iun. 2013 3315
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Acel ceva in plus conteaza enorm si intotdeauna, fara niciun fel de exceptie. Cumparam un aspirator fiindca ne trebuie, nu pentru ca am putea sa primim un dvd cu desene animate la pachet. Cu siguranta ca nu acesta este trigger-ul! Dar vanzarea se incheie cu mai multa siguranta atunci cand ni se ofera un motiv in plus, atata tot!

Multi agenti de vanzari nu vad lucrurile din aceasta perspectiva si de aceea nici nu "incaseaza" destul, atat cat si-ar dori si atat de rapid pe cat ar trebui sa o faca.

In principiu, o vanzare se aseamana izbitor de mult cu un drum pe care il parcugi alaturi de potentialul tau client. In momentul in care ai inceput sa iti marketezi produsul, incepe si plimbarea/cursa! Si pe drum sunt tot felul de obstacole si fiecare poate fi intrecut daca stii si cum sa procedezi.

Acestea sunt obiectiile potentialilor nostri clienti. Esential de inteles este faptul ca un potential care nu are obiectii, de obicei ramane un potential sau se transforma intr-un pasiv!

De asemenea, vital de constientizat este faptul ca pe masura ce plimbarea noastra se lungeste, si sansele de succes cresc, insa nu se intampla intotdeauna ca lucrurile sa se termine in mod exceptional. Se intampla ca dupa o astfel de "plimbare", potentialul sa ramane in acest stadiu si sa iti spuna ca se va mai gandi la oferta ta. Si aici se termina totul si de aceea nici nu recomandam "plimbarile" prea lungi, pentru ca este important sa punem accentul pe ideea de selectie! Selectam si atunci stim daca o "plimbare" se va converti sau nu intr-o suma de rezultate satisfacatoare.

Mai mult, trebuie sa intelegem si faptul ca daca o plimbare este placuta, lucrurile tind sa mearga bine. In acest sens, va recomandam un "ritm" de mers care sa nu fie altfel decat OPTIM. Nu vindeti prea repede, nu fiti agresivi in vanzare, nu fiti deplasati prin intrebarile pe care le adresati.

La final, va recomand sa nu uitati de sfatul referitor la motivul in plus pentru incheierea unei vanzari. Se intampla, foarte des, sa pierdem un potential chiar in momentul in care plimbarea putea sa se termine cu bine. Il pierdem fiindca lipseste acel ceva, ceva in plus. I-am oferit valoarea, solutii eficiente, insa inca ceva se cere. Poate sa fie un software gratuit, o perioada de testare gratuita, un audio-book, materiale de training si nu numai!


Sa aveti succes si vanzari exceptionale!



sursa foto: www.sxc.hu





Tags: vanzarevanzari de successucces vanzarivanzare de succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara

de Ana Ghiarasim
06 Mai 2022
Auchan Retail Romania si Posta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale...

Miscare strategica pentru IKEA: Se lanseaza serviciul de vanzare online!

de Adela Simonescu
17 Iul 2014
Ikea a inceput sa vada si online, cu livrare la domiciliu, disponibil in toata tara, conform unui anunt postat pe site-ul oficial. Conform anuntului:...

Tony Robbins: 6 strategii eficiente pentru vanzari de succes

de Adela Simonescu
26 Mar 2014
Discutam despre Tony Robbins ca despre un prieten bun, ca despre un mentor catre care ne intoarcem de fiecare data cand dam de greu, fie ca este...

Strategii de vanzare la expozitii si targuri

de Adela Simonescu
04 Ian 2012
Expozitiile si targurile cu vanzare de produse reprezinta surse excelente de obtinere de clienti noi si de profit pentru numeroase afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]