Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Obiective de marketing pe model SMART?

de Victor Oancea 17 Oct. 2011 7017
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul este indispensabil pentru orice afacere am detine, indiferent ca discutam despre o afacere de crestere a prepelitelor, a viperelor, a strutilor, despre afaceri din domeniul magazinelor online, despre afaceri mici sau complexe, despre confectionare de accesorii handmade sau afaceri de consultanta si training. Activitatea de marketing se desfasoara pe baza obiectivelor de marketing. Iata un model eficient pe care sa va bazati in stabilirea celor mai corecte obiective de marketing:

1.    Specifice. In afacerile cele mai profitabile, obiectivele pe care dorim sa le atingem trebuie sa fie obiective specifice. Expertii ne recomanda sa utilizam regula Divide et Impera si sa impartim misiunea de ansamblu a afacerii pe care o conducem in mici obiective si sub-obiective.

Astfel, se poate realiza progresul de care avem nevoie pentru a castiga avant si entuziasm in acoperirea obiectivelor stabilite. Se realizeaza o mai buna coordonare si organizare prin concentrarea pe obiective care converg catre tinte clare:cooptarea de noi clienti dintr-o anumita nisa, acoperirea unei sub-sub-nise noi samd.

2.    Masurabile. Afacerile profitabile vor functiona intotdeauna la un calibru optim atunci cand isi propun obiective specifice si masurabile. Orice obiective va stabiliti trebuie sa veniti cu modalitati eficiente prin care sa le puteti evalua rezultatele si masura in care acestea au fost indeplinite.

3.    Accesibile. Una dintre cele mai mari greseli ale antreprenorilor de astazi este dorinta de a se indeplini cat mai multe obiective intr-un timp scurt si cu putine resurse.

Obiectivele imposibil sau prea putin posibil de realizat sunt cauze pierdute care ne rapesc timp, energie si multi bani. Impuneti-va obiective realizabile, accesibile, spre care puteti tinde fara sa va periclitati intregul bun mers in afacerile dvs profitabile.

4.    Realiste. De asemenea, obiectivele trebuie sa fie realiste. Multi cred ca au la indeamna uneltele prin intermediul carora sa atinga obiective inalte si aceasta greseala vine din cauza faptului ca nu se utilizeaza instrumente de analiza si cercetare adecvate care sa sublinieze obiectivele realiste de cele complet imposibil de atins.

5.    Temporalizate. Este recunoscut faptul ca termenele limita au un rol specific extrem de important in atingerea obiectivelor in cele mai profitabile afaceri. Stabiliti termene limita realiste si care sa va avantajeze activitatea in viata profesionala si in cea personala.


Tags: obiective de marketingmarketingafaceriafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]