Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

ONIRIA/TBWA: Campanie de advertising cu impact urias!

de
1542 0 03 Iul. 2012
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
ONIRIA/TBWA: Campanie de advertising cu impact urias!

In fiecare zi suntem in cautarea de campanii de advertising care sa ne ofere acea doza de inspiratie de care avem nevoie pentru a ne valorifica propriile idei, de a ne pune in aplicare propriile strategii de advertising.

Astazi vom descoperi o idee geniala, una cu impact puternic asupra celor care iau contact cu ea. Este vorba despre o campanie de advertising gandita de agentia ONIRIA/TBWA. Agentia a intrat in colaborare cu doua pizzerii din Paraguay si impreuna au incercat sa deschida ochii celor care au apelat la serviciile de livrare de pizza.

Reprezentantii celor doua pizzerii au fost convinsi sa accepte comenzi din partea clientilor si sa le livreze produsele cu mare intarziere. Rezultatul? Evident, clientii au devenit furiosi si apelurile telefonice au inceput sa curga la cele doua pizzerii, noteaza Springwise.

Intr-un final, pizza a ajuns la clienti, impreuna cu un bilet pe care era scris urmatoarea fraza: "Cand iti este foame, intelegi ce inseamna foamea". Curierii au spus clientilor ca nu trebuie sa plateasca niciun ban pentru pizza dar ca orice suma de bani vor da este binevenita pentru a completa o donatie catre Food Bank Foundation, donatie care va ajuta persoanele care sufera din cauza foametei si pentru care foamea reprezinta o spaima, nu doar o sursa de nervi, noteaza Springwise.

Ideea din spatele acestei concept a fost de a determina cat mai multe persoane sa priveasca lucrurile din cu totul alta perspectiva pana in momentul in care au luat contact cu efectele campaniei de advertising. Impactul a fost unul urias. Conform unui raport ce apartine Fast Company, s-au colectat nu mai putin de 50 de tone de mancare pentru Food Bank Foundation.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h



Nu e rau pentru o simpla campanie de advertising. Sa ne gandim la ideea din spatele ei, la conceptul pe care s-a mizat. Aveti idei de asemenea calibru? Puneti-le in valoare pentru o cauza nobila!


Tags: advertisingcampanie de advertisingstrategii de advertising

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

ONIRIA/TBWA: Campanie de advertising cu impact urias!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016