Cum am reusit in afaceri
05 Ian 2015
Cum sa-ti analizezi concurenta in afaceri inainte de a intra pe o piata
de
Dan Iacobescu
4129
In analiza concurentei intra si analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de activitate. Aceasta analiza poate oferi indicii importante. Astfel:
1. Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici.
In acest caz, veniturile sunt stabile, dar...
23 Dec 2014
Analiza concurentei inainte de a intra pe o piata
de
Octavian Dinu
5279
Analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de afaceri poate oferi indicii importante. Astfel:
a) Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici. In acest caz, veniturile sunt stabile, dar mici, pentru ca firmele intra si parasesc usor, fara...
22 Dec 2014
Cum trebuie sa sune o marturie convingatoare?
de
Dragos Craciun
3273
Una este sa furnizati mesaje de genul "Extraordinar! Nemaipomenit! Este cel mai bun produs cu putinta!" si alta este sa se poata intelege de ce produsul cu pricina este atat de bun. Iata un exemplu de marturie reusita din acest punct de vedere, inclusa in pliantul unei firme care comercializeaza...
18 Dec 2014
Care sunt cerintele pietei si noile oportunitati de afaceri?
de
Teo Manole
5652
Consumatorul este, pe zi ce trece, tot mai pretentios: el pretinde calitate desavarsita, servire rapida, preturi mici si mereu ceva nou ori macar diferit fata de ceea ce i se ofera in mod cotidian. Este evident ca afacerile deschise in domeniul gastronomiei rapide au o ascensiune puternica...
16 Dec 2014
Top cele mai bune jocuri lansate in 2014
de
Idei de afaceri
3296
2014 a fost un an generos la capitolul jocuri. Au aparut atat continuari ale unor serii, dar si titluri noi si-au gasit locul in colectia de gaming din anul acesta. Astfel, am putut asista la lansarile catorva jocuri extrem de interesante din toate genurile. Fie ca este vorba despre shooter-e,...
12 Dec 2014
De ce este necesar marketing-ul in afaceri?
de
Anca Georgescu
2491
Deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie, inseamna un singur...
10 Dec 2014
5 moduri de promovare a afacerii
de
Cosmin Enescu
2938
Este important sa va promovati produsele sau serviciile in randul grupului-tinta pentru a cuceri piata pas cu pas. Promovarea este critica mai ales daca sunteti la inceputul drumului in afaceri si va creati o reputatie.
Dupa ce publicul incepe sa va cunoasca si sa aprecieze expertiza...
05 Dec 2014
Cum trebuie sa sune o marturie benefica pentru promovarea afacerii tale?
de
Anca Georgescu
3081
In primul rand, marturia trebuie sa contina elemente cat mai concrete si cat mai putine generalitati. De exemplu: "Am modificat caseta de reclama pe care o publicam in ziarul local, asa cum mi-ati recomandat. in numai doua saptamani, vanzarile firmei au crescut cu 115 milioane de lei!" va aduce...
04 Dec 2014
Cum sa-ti cresti la sigur vanzarile cu 30-50%?
de
Anca Georgescu
3424
4 tipuri de persoane va pot furniza marturii eficiente. De ce aveti nevoie de aceste marturii? Daca le veti folosi cu iscusinta, va puteti creste vanzarile cu 30-50%.
Sunt patru tipuri diferite de persoane care pot furniza marturii eficiente:
1. Clientii.
Marturiile clientilor multumiti...
27 Nov 2014
Fii cu ochii pe concurenta!
de
Teo Manole
3031
Concurenta pe piata in cazul unor afaceri este uriasa, sufocanta. Spre exemplu, in cazul unei firme care ofera servicii de organizare evenimente, daca se mizeaza pe piata corporate, atunci concurenta va fi formata din alti antreprenori care organizeaza evenimente, dar si din planificatorii interni,...
25 Nov 2014
Cum sa-ti scrii cea mai tare reclama?
de
Anca Georgescu
3386
Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti? Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa...
18 Nov 2014
Clientii unei afaceri din sfera organizarii de evenimente
de
Teo Manole
3053
Exista trei mari categorii de clienti. Iata care sunt acestea si care sunt evenimentele ce se pot organiza: 1. Piata sociala
Aniversari, zile de nastere, petreceri ale copiilor, reuniuni, promovari, nunti, evenimente de ospitalitate, evenimente civice. Piata are un potential urias. Iti vei folosi...
07 Nov 2014
Competitia, mereu pe baricade
de
Silviu Marian Banila
2623
Ca si noi, competitia vrea sa scoata bani. Ca urmare, trebuie sa fim mereu pe faza, pe baricade.
Sa aflam intai care sunt trendurile pietei-tinta
1. Cel mai important – cresterea rapida prin prisma tehnologiei, nevoia continua de upgrade-uri in aria de afaceri
2. Important –...
05 Nov 2014
O planificare de marketing menita sa-ti aduca garantat profit
de
Anca Georgescu
2980
Acesta este un capitol deosebit de important din planul de afaceri, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei (sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata.
A avea un marketing de...
03 Nov 2014
Stiinta vanzarii - o afacere in sine
de
Silviu Marian Banila
3321
Cel mai eficient mod prin care puteti obtine ce iti doresti este sa ajuti clientul sa obtina ce-si doreste. Clientul vrea sa discute cu o persoana care il asculta!
Asterne pe o coala de hartie o declaratie de principii. Aceasta va deservi spiritul optimist al echipei tale de agenti telemarketing....
28 Oct 2014
Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!
de
Dragos Craciun
4614
Ce este marketingul senzorial? Marketingul senzorial se ocupa de simturi: auditiv, vizual, olfactiv, dezvoltand servicii si tehnologii prin care potntialul cient sa fie ademenit la punctele de vanzare, intr-o ambianta inspirationala. Astfel, serviciile auditive se bazeaza, in general pe marketingul...
24 Oct 2014
Strategia de promovare a unei afaceri in franciza
de
Cosmin Enescu
3232
Pentru a gasi cei mai buni francizati trebuie sa va promovati afacerea. Comunicarea cu potentialii francizati este deosebit de importanta. De informarea acestora, de atragerea celor mai buni candidati, depinde succesul de ansamblu al retelei de franciza. Pentru acest motiv, strategia de informare...
22 Oct 2014
Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?
de
Anca Georgescu
3133
De aici pleaca imaginea firmei dvs., de la primul contact pe care-l aveti cu potentialii clienti prin intermediul materialelor de promovare. Luam in calcul cele mai ieftine materiale de acest gen (fluturasii si pliantele publicitare), care, in nici un caz, nu trebuie facute in bataie de joc. Un...
21 Oct 2014
Cum faci analiza de piata - Studiu de caz
de
Teo Manole
6115
Una din misiunile tale esentiale este aceea de a determina limitele pietei sau ale zonei comerciale din business-ul tau. Aceste limite variaza in functie de evenimentele pe care le organizezi. De exemplu, daca doresti sa planifici petreceri, te poti limita la piata din orasul tau. Pe de alta parte,...
20 Oct 2014
Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile
de
Teo Manole
3373
Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care...
15 Oct 2014
Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?
de
Teo Manole
3138
La modul general, exista doua piete pentru serviciile de event planning: cea corporate si cea sociala. Informatiile de pe piata sunt disponibile pentru intalnirile corporate, nu neaparat si pentru cele sociale, dar vom incerca sa analizam toate pietele.
Clientii care reprezinta piata...