Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Pasii unei vanzari de succes si unde se poticnesc vanzarile noastre

de
2843 0 21 Sep. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vanzarile sunt procese dificile de foarte multe ori. In ziua de astazi detinem atat de multe optiuni si variante intre care sa alegem, incat si decizia de a achizitiona servetele de masa devine una care ne rapeste timp si energie. Adevarul este ca ne plac optiunile si existenta mai multor variante extrem de mult. Ne place sa simtim ca noi luam decizia de a achizitiona produsul specific care raspunde nevoilor noastre specifice.

Servetelele sunt moi, catifelate? Nu sunt oare prea moi si atunci nu sunt rezistente? Cate straturi sunt? Marca cealalta are 4 variante de culori in care sunt disponibile servetelele lor. Marca aceasta are un imprimeu interesant totusi. Oare marca aceasta are un parfum mai puternic? Mama ce marca foloseste?

Lista de intrebari continua si ne dam seama ca afacerile care se dezvolta in ziua de astazi nu mai sunt simplu de condus si nici nu ar mai trebui sa se integreze intr-o asemenea mentalitate. Detinatorii de afaceri isi iau alaturi personal specializat in diverse domenii si conlucreaza pentru cele mai profitabile rezultate pentru afacerile pe care le conduc si le dezvolta.

Vanzarile, in mod specific, reprezinta una dintre cele mai importante zone de interes, fie ca vorbim despre afaceri online sau offline, din domeniul IT, medical, bancar samd. Vanzarile si reprezentatii departamentului de vanzari, marketerii si cei care promoveaza produsele, angajatii care sunt pe linia de front si efectueaza vanzarile in sistem retail sunt cei care trebuie sa dea dovada de bune abilitati pentru a incheia orice vanzare, cat de mica sau de importanta ar fi aceasta.

Vanzarile de succes au cateva reguli bine definite. Mai intai ne bazam pe targetarea clientilor ideali din amalgamul de clienti existenti. Apoi incercam sa identificam nevoi si probleme. Pasul urmator este cel de solutionare si de rezolvare a obiectiilor ce apar din partea clientului. Ultimul pas este finalizarea unei vanzari.

Clientii vor incerca de multe ori sa verifice si competitia si in acest punct se intampla deseori sa ajungem atunci cand clientii considera ca nu si-au gasit solutia potrivita pentru nevoile sau problemele lor. Vor dori asigurari multiple conform carora sa inteleaga ca nici unul dintre concurenti nu detine o oferta mai buna.

Aici se poticnesc multe tentative de vanzari si aici se si pierd majoritatea, in posibilitatea limitata a agentului de vanzari de a-si retine potentialii clienti, de a-i asigura de suprematia ofertei sale pe piata de desfacere adecvata, de a-i prezenta solutia potrivita in maniera potrivita cu maximul de motive care sa determine un client sa nu mai caute o alternativa.

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: vanzariagent vanzariafacericlienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Pasii unei vanzari de succes si unde se poticnesc vanzarile noastre
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016