Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Paula Dobrescu, femeia de afaceri care ruleaza anual 18 milioane de euro cu 36 de angajati

de Adela Simonescu 01 Apr. 2014 5725
1.75 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Paula Dobrescu este fondatoarea primei agentii de turism din Romania, dedicata segmentului corporate. Business Travel are astazi 36 de angajati si se lauda cu o cifra de afaceri de 18 milioane de euro. Anul 2013 a fost cel mai bun din ultimele doua decenii, informeaza BusinessMagazin.

Paula Dobrescu a fondat Business Travel in 1990 si noteaza ca doreste sa isi dezvolte afacerea si mai mult, mizand pe consolidare si pe evenimente cum nu au mai fost realizate pana in acest moment.

"In 1992, nu erau decat doua-trei agentii de turism. Desi ideea de antreprenor era pentru mine o nebuloasa, faptul ca am lucrat ani de zile cu turisti straini intr-un mediu corporate, chiar daca nu il numeam asa atunci, m-a ajutat sa incep o afacere.", noteaza Paula Dobrescu pentru BusinessMagazin.ro.

Afacerea a inceput cand antreprenoarea avea 34 de ani, intr-un apartament cu doua camere din centrul Capitalei, "cum probabil au inceput multi dintre cei care au pornit afacerile de la zero".

"Pur si simplu am rezonat cu aceasta zona de calatorii de afaceri. Fiecare s-a pozitionat dupa experienta cu care venea din urma. Partenerul meu de afaceri, Gabriel Dumitroiu, venea cu stiinta formarii personalului si cu expertiza de lucru in turismul international, iar eu cu experienta corporate." noteaza antreprenoarea pentru BusinessMagazin.ro.

Compania avea ca principal obiect de activitate emiterea de bilete de avion. Clientii ideali erau romanii care emigrau in Canada si oamenii de afaceri care veneau in tara in cautarea de oportunitati de afaceri.

"Efortul cu care se obtin acum banii este incomparabil cu ce se intampla inainte de criza. Inseamna o lupta in fiecare zi a intregii echipe si un volum de munca foarte mare pentru a obtine aceleasi rezultate pe care le obtineai inainte cu resurse mult mai mici.", explica Paula Dobrescu pentru sursa citata.  

Nu mai putin de 100.000 de euro din profit a fost investit anual in formarea personalului. "In Romania exista diverse initiative de training, dar nu as opta sa trimit angajatii la unul dintre cursurile din Bucuresti.", mai subliniaza femeia de afaceri.

In prezent, Business Travel isi asigura 60% din cifra de afaceri din integrarea de servicii logistice. In acest sens, angajatii gandesc concepte, identifica locuri unse se pot desfasura evenimente in mod optim si apoi asigura buna desfasurare.

Mai mult, sursa mentioneaza ca o pondere mare din cerere vine din industria farmaceutica. Nu mai prejos se lasa sectoarele aferente serviciilor financiare si IT.

"Este un business de familie, iar fiica mea, care a absolvit dreptul si specializarea in evenimente la Ecole Hôtelière Lausanne, s-a alaturat deja afacerii. Exista varianta ca ea sa continue activitatea pe care o facem noi sau, in cazul in care primim o oferta care sa fie interesanta, sa vindem", mai declara Paula Dobrescu.

Descoperim, la final, o afacere cu o poveste incredibila, o istorie plina de curaj si de initiativa, de motivatie pentru a atinge niveluri de progres din ce in ce mai mari. Paula Dobrescu ramane un model pentru femeile de afaceri de pretutindeni, o marca a profesionalismului intr-o industrie unde doar cei cu adevarat inovativi pot intra.


sursa foto: BusinessMagazin.ro



Tags: paula dobrescubusiness travelafaceri de succesafaceri de viitordezvoltare afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 1.75 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Jack Trout despre strategie in afaceri de succes!

de Ilinca Dobrescu
25 Iun 2014
In materie de strategie, cucerirea pietelor si ocuparea unui loc in mintea consumatorilor, Jack Trout este, probabil, cel mai bun in domeniu. Va...

Afaceri de succes: 3 greseli de networking pe care trebuie sa le eviti!

de Victor Oancea
27 Feb 2014
Afacerile merg mai bine atunci cand noi, fondatorii lor, avem incredere deplina in ele. Nu stim sa va explicam care este ratiunea, insa functioneaza...

Afaceri de succes: Crema Gerovital a fost declarata superbrand

de Ilinca Dobrescu
17 Feb 2014
Primul produs antiimbatranire din lume, crema Gerovital, a primit titlul de Superbrand 2013, in categoria "Ingrijire personala", cu ocazia evaluarii...

Afaceri de succes: Cum isi incep expertii ziua de lucru?

de Victor Oancea
06 Ian 2014
Unii se trezesc pe ritm de samba si altii fug direct catre piscina pentru cateva ture care sa le puna sangele in miscare. Fiecare detine propria...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]