Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Piata Marketing - Aceste reguli sunt batute in cuie! Sau nu?

de
1905 0 20 Mar. 2007
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Piata Marketing - Aceste reguli sunt batute in cuie! Sau nu?

Pana si legile de marketing considerate absolut sigure isi au exceptiile lor. Iar piata ii premiaza adesea pe cei care indraznesc sa le incalce...

Piata Marketing - Aceste reguli sunt batute in cuie! Sau nu?

Regula 1: O firma nu trebuie sa se indeparteze

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h

de sectorul ei principal de activitate
Potrivit acestei reguli, odata ce ai obtinut succesul intr-un anumit domeniu, firma ta trebuie sa ramana fidela acelui domeniu si sa fie preocupata doar de a-si imbunatati produsele/serviciile, in incercarea de a tine pasul cu piata. Logica e simpla: e mai bine sa faci un singur lucru bun decat mai multe lucruri proaste. Dar...

Un exemplu foarte sugestiv ca se poate si altfel este cel al companiei engleze Virgin, fondata in 1968 de un tanar de doar 18 ani, Richard Branson. Virgin este astazi un imperiu bazat pe o serie de activitati care nu au nimic in comun: super-magazine, casa de discuri, asigurari, transport aerian si feroviar, lant hotelier, productii multimedia, bauturi racoritoare. S-a creat astfel un "teritoriu de marca", bazat pe valorile legate de logo-ul companiei si nu de un produs specific si usor de identificat.

Piata Marketing - Aceste reguli sunt batute in cuie! Sau nu?

Regula 2: Fara reclama esti mort!
Acesta chiar ca e un principiu de otel: produsele nu se vand fara publicitate. Iar ingeniozitatea intreprinzatorilor in a gasi metode prin care sa ajunga eficient la potentialii lor clienti nu cunoaste limite: practic orice obiect cu care acestia intra la un moment dat in contact (chiar si o banala scobitoare) ajunge sa fie inscriptionat cu un mesaj publicitar.

Pare incredibil, insa exista si exceptii. Foarte putine, e adevarat, dar... exceptii. In Italia, firma Mivar, producatoare de televizoare, s-a impus fara sa fi cheltuit nici macar un banut pe reclama. Ea nu a raspandit nici macar un fluturas promotional, totusi sunt milioane de italieni care au televizoare Mivar. Acest lucru a fost posibil datorita excelentului raport calitate/pret al produsului, care a favorizat reclama orala, transmisa din om in om. Iar un alt caz este al retelei internationale de agentii imobiliare Re/Max (49.000 de angajati, 2.900 de birouri in 24 de tari): grupul a incercat (si a reusit!) patrunderea cu succes pe diversele piete fara investitii publicitare, bazandu-se doar pe competenta si profesionalismul agentilor sai.

Piata Marketing - Aceste reguli sunt batute in cuie! Sau nu?

Regula 3: Un client multumit devine automat un client fidel
Se inseala amarnic cel care crede ca poate evita migrarea clientului spre firme concurente doar oferindu-i un produs bun. Cumpararea ocazionala nu implica neaparat adeziunea la marca respectiva. E necesar sa studiezi si sa aplici programe de fidelizare pentru a putea determina un client sa cumpere doar de la tine.

Japonezii sunt adevarati maestrii in acest domeniu: firma de cosmetice Shiseido a infiintat un "Club Shiseido", in cadrul carora clientii sunt informati despre produse, sunt invitati la prezentari de moda si cosmetice. Succesul acestei initiative a fost copiat de mari firme occidentale, printre care colosul american Procter & Gamble. A aparut astfel "Clubul Pampers".

Da, clientii nu indragesc intotdeauna o marca strict pentru produsele sale. Ei raman fideli daca le sunt oferite beneficii si avantaje reale, care sunt reinnoite periodic.



Tags: marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Piata Marketing - Aceste reguli sunt batute in cuie! Sau nu?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016