Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Piata Marketing - O forma de publicitate gratuita

de
2155 0 28 Aug. 2007
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Editorii ziarelor si revistelor sunt mereu in cautare de subiecte interesante, pe care sa le abordeze in articolele lor. Iar un subiect interesant poate fi chiar aparitia pe piata a unui nou produs/serviciu, foarte util cititorilor. Din acest motiv, daca firma dvs. comercializeaza un asemenea produs/serviciu, in principiu nu trebuie decat sa scrieti un material de prezentare (comunicat de presa) si sa-l trimiteti redactiilor. Sunt sanse mari ca el sa fie publicat fara nici o obligatie din partea dvs.

Competitia pentru publicarea acestor comunicate este foarte puternica, iar editorii sunt in permanenta "sufocati" de astfel de materiale. Pentru a da comunicatului dvs. cea mai buna sansa spre a fi publicat trebuie sa respectati urmatoarele conditii:

1. Sa fie scris de catre o persoana competenta in elaborarea materialelor de presa.
Un inginer sau orice alta persoana implicata in dezvoltarea unui produs nou va scrie un material care abunda in termeni tehnici. Cautati un angajat cu abilitati de redactare, care sa lucreze impreuna cu un inginer  sau cu un specialist in domeniu. Daca aveti o companie de PR sau o agentie de publicitate care lucreaza pentru dvs., verificati cu atentie materialele elaborate de acestea. De multe ori contin informatii inexacte, neconcludente sau nu contin informatii deloc.

2. Incepeti  comunicatul cu cele mai importante informatii.
Editorii vor sa stie de la primele randuri despre ce este vorba. Daca nu inteleg de la inceput ce vreti, ei va vor ignora comunicatul.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h

3.  Insistati pe intrebarile "cum" si "de ce".
Comunicatul trebuie sa evidentieze nu ce este produsul, ci cum pot
consumatorii sa obtina beneficii utilizandu-l (ex: economisesc timp, bani etc.).
  
4.  Insotiti articolul cu imagini. 
Articolul se va "vinde" mai bine daca este insotit de imagini care sa ilustreze situatii concrete de utilizare a produsului. Folositi imagini cu oameni obisnuiti si nu cu personalitati.

5. Tintiti publicatia perfecta.
Trimitand comunicatul la o revista care are ca cititori publicul-tinta caruia i se adreseaza produsul, aveti toate sansele ca acesta sa fie publicat. Puteti intreba clientii actuali ce reviste citesc si astfel aflati unde veti trimite comunicatul de presa.

Atentie: Nu sugerati niciodata ca veti cumpara reclama intr-o revista cu
conditia publicarii comunicatului de presa.



Tags: imaginipublicitatepublicitate gratuita

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Piata Marketing - O forma de publicitate gratuita
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 cele mai eficiente mijloace ca sa-ti faci publicitate pentru afacerea ta?

de Marinache Horia Cristian
21 Sep 2015
Pentru a va promova afacerea puteti folosi in scopuri publicitare cateva mijloace de comunicare clasice. Sa vedem care sunt cele mai importante si...

In Romania, publicitatea prin viu grai a fost si este cea mai eficienta!

de Ilinca Dobrescu
28 Iul 2015
In prezent, consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori in promisiunile lansate de companii si se orienteaza catre recomandari de la prieteni si...

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie

de Marinache Horia Cristian
05 Mai 2015
Publicitatea este foarte importanta in ziua de astazi. Industria publicitatii penetreaza toate aspectele vietii noastre de zi cu zi. Afecteaza modul...

Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli

de Alexandra Popescu
30 Apr 2014
Publicitatea este modul prin care firmele isi promoveaza produsele si incearca sa devina mai cunoscute si sa isi faca o imagine buna. Insa,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016