Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piata Marketing - O forma de publicitate gratuita

de Silvia Bucsan 28 Aug. 2007 4347
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Editorii ziarelor si revistelor sunt mereu in cautare de subiecte interesante, pe care sa le abordeze in articolele lor. Iar un subiect interesant poate fi chiar aparitia pe piata a unui nou produs/serviciu, foarte util cititorilor. Din acest motiv, daca firma dvs. comercializeaza un asemenea produs/serviciu, in principiu nu trebuie decat sa scrieti un material de prezentare (comunicat de presa) si sa-l trimiteti redactiilor. Sunt sanse mari ca el sa fie publicat fara nici o obligatie din partea dvs.

Competitia pentru publicarea acestor comunicate este foarte puternica, iar editorii sunt in permanenta "sufocati" de astfel de materiale. Pentru a da comunicatului dvs. cea mai buna sansa spre a fi publicat trebuie sa respectati urmatoarele conditii:

1. Sa fie scris de catre o persoana competenta in elaborarea materialelor de presa.
Un inginer sau orice alta persoana implicata in dezvoltarea unui produs nou va scrie un material care abunda in termeni tehnici. Cautati un angajat cu abilitati de redactare, care sa lucreze impreuna cu un inginer  sau cu un specialist in domeniu. Daca aveti o companie de PR sau o agentie de publicitate care lucreaza pentru dvs., verificati cu atentie materialele elaborate de acestea. De multe ori contin informatii inexacte, neconcludente sau nu contin informatii deloc.

2. Incepeti  comunicatul cu cele mai importante informatii.
Editorii vor sa stie de la primele randuri despre ce este vorba. Daca nu inteleg de la inceput ce vreti, ei va vor ignora comunicatul.

3.  Insistati pe intrebarile "cum" si "de ce".
Comunicatul trebuie sa evidentieze nu ce este produsul, ci cum pot
consumatorii sa obtina beneficii utilizandu-l (ex: economisesc timp, bani etc.).
  
4.  Insotiti articolul cu imagini. 
Articolul se va "vinde" mai bine daca este insotit de imagini care sa ilustreze situatii concrete de utilizare a produsului. Folositi imagini cu oameni obisnuiti si nu cu personalitati.

5. Tintiti publicatia perfecta.
Trimitand comunicatul la o revista care are ca cititori publicul-tinta caruia i se adreseaza produsul, aveti toate sansele ca acesta sa fie publicat. Puteti intreba clientii actuali ce reviste citesc si astfel aflati unde veti trimite comunicatul de presa.

Atentie: Nu sugerati niciodata ca veti cumpara reclama intr-o revista cu
conditia publicarii comunicatului de presa.



Tags: imaginipublicitatepublicitate gratuita

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Publicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026

de Florin Amariei
12 Mai 2021
Mai multe analize confirma ca publicitatea pe dispozitive mobile va ajunge la un varf in 2026, cand va depasi 270 de miliarde de dolari. Conform...

YouTube a obtinut peste 15 miliarde de dolari doar din publicitate

de Florin Amariei
04 Feb 2020
Publicitatea pe care utilizatorii platformei o vad a adus YouTube peste 15 miliarde de dolari intr-un singur an. Pentru prima oara in 14 ani de...

5 cele mai eficiente mijloace ca sa-ti faci publicitate pentru afacerea ta?

de Marinache Horia Cristian
21 Sep 2015
Pentru a va promova afacerea puteti folosi in scopuri publicitare cateva mijloace de comunicare clasice. Sa vedem care sunt cele mai importante si...

In Romania, publicitatea prin viu grai a fost si este cea mai eficienta!

de Ilinca Dobrescu
28 Iul 2015
In prezent, consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori in promisiunile lansate de companii si se orienteaza catre recomandari de la prieteni si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]