Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie

de
2167 0 05 Mai. 2015
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Publicitatea este foarte importanta in ziua de astazi. Industria publicitatii penetreaza toate aspectele vietii noastre de zi cu zi. Afecteaza modul in care ne percepem propria persoana, felul in care ne folosim timpul, cum ne luam deciziile si cum ne cheltuim banii.

Sunt multe feluri in care poate fi privita publicitatea – ca un concept, o industrie, un mod de viata – si multe cai de a-i raspunde.
Exista grupari care incearca sa schimbe unele aspecte ale sistemului publicitatii.

Aceste persoane se simt lezate de reclame pe care le considera agresive. in paralel cu plangerile inaintate instantelor de judecata, ei incearca sa ia problema in propriile maini mazgalind panourile publicitare cu spray-uri viu colorate, de exemplu.

Cei mai multi dintre noi nu dau buzna sa cumpere un produs dupa ce au vazut o reclama a lui, dar, cu siguranta, ne reamintim de el cand aven nevoie de acel tip de articol. si aici apare diferenta.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h

Oare reclamele isi fac efectul atunci cand este intr-adevar momentul potrivit – cand suntem in postura de consumatori si am plecat la cumparaturi? Daca este asa, care este mecanismul de functionare? in aceste momente reclamele isi fac efectul intr-un mod de care nu suntem constienti? (Atata timp cat suntem inconstienti cum am putea afla?)

Nu exista raspunsuri la astfel de intrebari. Este clar insa ca nu trebuie sa lucrezi in domeniul publicitatii pentru a accepta faptul ca este inevitabila. Cei mai multi oameni stiu perfect care este scopul reclamelor si ce anume incearca acestea sa faca.

Totusi poate exista o anume suspiciune nu in ceea ce priveste reclama in sine, ci relativ la faptul ca anumite grupuri au mai multi bani si pentru a-si face publicitate, decat altele. Deoarece majoritatea dintre noi suntem implicati intr-un mod inegal in relatia cu industria reclamei, putem deveni usor victime, cel putin in aceeasi masura ca beneficiari ai sai.

La un moment dat in cursul vietii, fiecare dintre noi are ceva de vandut, cum ar fi o bicicleta pe care nu o mai folosim sau un cadou care nu ne place.

In aceasta situatie fie punem mici afise in locurile frecventate sau publicam un anunt de mica publicitate in ziarul local. Bineinteles ca nu vom apela la serviciile unei agentii de publicitate, nu vom da un anunt la televiziune sau pe prima pagina a unui ziar national, caci ne va costa mai mult decat valoarea obiectului pe care dorim sa-l vindem.

Marile companii, care au o motivatie puternica pentru a plati firme scumpe de reclama, sunt capabile sa atraga atentia asupra produselor lor in mult mai mare masura decat ar putea-o face oricare dintre noi. Noi vindem un singur lucru, o singura data, iar marile companii trebuie sa-si vanda in permanenta produsele si trebuie sa le faca continuu reclama.

Odata ce o companie a inceput sa foloseasca mijloacele publicitare, nu va mai putea nicicand sa renunte la ele, deoarece competitorii sai ar obtine astfel un avantaj. Scopul este tocmai sa-si faca mai multa reclama decat concurenta. De aceea firmele de succes isi intensifica si diversifica continuu campaniile publicitare, promovandu-si permanent imaginea.



Tags: publicitatepromovareafaceriafacerereclameclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016