Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Regula de aur pentru marketing care sa dea rezultate concrete, mai simpla decat ai crede!

de Maria Nicutar 11 Iun. 2013 3239
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Strategiile noastre de marketing trebuie sa dea rezultate si totul trebuie sa se converteasca, la final si in ultima instanta, in bani! Si vrem sa fim pe plus, adica investitia pe care am efectuat-o pentru a elabora strategia in cauza sa fie rascumparata rapid si sa ramana si ceva pe deasupra.

Cei care inca sa zbat sa ajunga la Return On Investment ii vor spune excedent financiar pe care il vor reinvesti in departamentul de marketing sau in alte directii potrivite. Altii, care deja au atins pragul de rentabilitate, ii vor spune profit pur, profit curat!

Oricare ar fi situatia in care va aflati, tineti cont de urmatoara regula de aur pentru ca strategiile de marketing sa convearga intotdeauna catre castiguri financiare si non-financiare notabile:

Lucrati doar cu profesionisti si cu marketeri pasionati de produsele sau serviciile dvs! Sa spunem ca aveti o firma producatoare de sapunuri organice si aveti de gand sa luati alaturi de dvs un marketer cu experienta serioasa in domeniul sau de referinta. A vandut aparate de aer conditionat pana i-au iesit ochii din cap! A mers la toate scolile din Europa si are un CV cu adevarat impresionant. Sansele sunt ca acesta sa fie o "achizitie" geniala. Sanse mai mari sunt ca achizitia geniala sa vina odata cu rapida cooptare a unui pasionat de sapunuri organice, a unui pasionat de conceptul organic, eco, 100% bio.

Dupa cum bine stim, nu poti vinde un produs daca nu crezi in el si daca nu il cunosti indeajuns de bine, adica la perfectie,  in cel mai mic detaliu cu putinta. Trebuie sa fii in stare sa ii spui povestea si sa ii oferi potentialului client acel sentiment de incantare!

Si problema este ca nu toti cunoastem sentimentul de incantare cu adevarat, atunci cand vine vorba despre marketing. Reprezinta intersectia intre ce iti doresti tu, din postura de client, si ce iti ofera agentul de vanzare, din postura de om pasionat de ceea ce vinde el!

Si multi se vor lauda ca sunt agenti de vanzari care ar vinde si pixuri stricate si chiar si hartie igienica cu aroma de supa de rosii. Putin conteaza ce spun toti. Eu va spun ca daca vrei sa vinzi cu spor si cu rezultate concrete, daca vrei sa concepi un mesaj de marketing care sa dea roade, daca vrei sa creezi un nou produs pe care sa il vinzi pe nerasuflate, trebuie neaparat sa fie vorba despre ceva care pentru care sa detii pasiune reala. Asta este tot! Restul aspectelor se pot derula cu sanse maxime de succes, nu fara efort, desigur.


sursa foto: www.sxc.hu





Tags: regula de marketingmarketing de topmarketing eficient

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Cum sa realizezi campanii de marketing eficiente?

de Matei Antonescu
25 Oct 2013
Campaniile de marketing sunt menite sa propulseze nivelul de incasari al unei firme catre cele mai inalte cote. Din pacate, nu toate campaniile de...

Marketing eficient - Dicky Ticker ofera refund si te lasa sa pastrezi cumparaturile!

de Ilinca Dobrescu
26 Aug 2013
Magazinul online de tricouri moderne Dickey Ticker permite clientilor nemultumiti de cumparaturile efectuate, sa primeasca banii inapoi si sa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]