Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Reguli pentru comunicarea unei cresteri de pret!

de
1657 0 11 Apr. 2013
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Reguli pentru comunicarea unei cresteri de pret!

Daca procedezi in mod corect, clientii tai vor plati mai mult pentru produsele si serviciile pe care compania ta le ofera. Trebuie doar sa le oferi motivele concrete si bine intemeiate si sa le comunici intr-o maniera cu care acestia sa rezoneze.

Primul motiv bine intemeiat, pentru o crestere de preturi, este cel referitor la sporirea castigurilor pentru clientii tai. In mod real, clientii nu vor sa auda nimic altceva decat faptul ca o marire de pret vine la pachet cu ceva avantajos pentru ei, cu beneficii reale, de sine-statatoare.

Si aici exista o serie de beneficii reale pentru clientii tai: ai modificat lista de ingrediente cu unele mult superioare. Ai modificat ambalajul pentru a deveni unul net superior si mai accesibil pentru clientii tai. Sau poate ca ai angajat experti in echipa ta de cercetatori si oferi servicii de calitate impresionanta.

Mai mult, un alt argument clar care sa sustina o crestere de preturi este si cel referitor la oferirea de optiuni de pret. Cu alte cuvinte, chiar daca produsele sau serviciile tale au devenit mai scumpe, poti veni cu variante care sa presupuna solutii pentru cei dezavantajati de noul pret. O sticla de sampon poate veni in multiple varinate de cantitati, cu preturile de rigoare. La fel se intampla si cand avem de-a face cu servicii in a caror componenta putem adauga sau elimina pachete de beneficii, durata de valabilitate si alte functii de baza sau functii adiacente.

La final, oricare ar fi motivul pe care il veti comunica pentru ca majorarea de preturi sa fie intampinata cu succes de catre actualii clienti, trebuie sa oferiti informatii reale, cu privire la valoarea produselor si serviciilor oferite. Chiar si cu noile preturi, ele sunt in continuare valoroase si isi merita bugetul alocat. Inca merita achizitionate, beneficiile oferite fiind unele concrete!

Asa ca, mizati pe calitatea incontestabila a serviciilor si produselor oferite! Scoateti in evidenta plusurile si avantajele si reinnoiti faptul ca orice item de calitate isi are pretul sau!

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




sursa foto: www.sxc.hu


Tags: majorare preturicomunicare crestere preturicrestere de preturicrestere pret

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Reguli pentru comunicarea unei cresteri de pret!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016