Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?

de
1243 0 22 Oct. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

De aici pleaca imaginea firmei dvs., de la primul contact pe care-l aveti cu potentialii clienti prin intermediul materialelor de promovare. Luam in calcul cele mai ieftine materiale de acest gen (fluturasii si pliantele publicitare), care, in nici un caz, nu trebuie facute in bataie de joc. Un fluturas conceput in graba pe calculator, cu cel mai simplu program de editare si multiplicat la un copiator ordinar, care mai si pateaza, nu va va face decat deservicii (despre aducerea de clienti nici nu poate fi vorba).

Nu va costa mult sa apelati, pentru partea de design, la serviciile unui atelier specializat de tehnoredactare computerizata care sa se ocupe, eventual, si de partea de tiparire pe o hartie de calitate. Numai astfel fluturasul dvs. va fi, cu adevarat, un material de promovare.

Bineinteles, credem ca nu mai este nevoie sa reliefam importanta textului fluturasului sau pliantului dvs. Exprimarile stangace sau, si mai grav, dezacordurile ori greselile de ortografie arunca in aer toata imaginea pe care incercati sa v-o construiti. Aceasta observatie este valabila si pentru anunturile de mica publicitate care, si ele, realizeaza acel prim contact cu clientii de care am vorbit mai sus.

Important! Este bine sa treceti pe materialele de promovare cat mai multe numere de telefon la care puteti fi contactat, deoarece, cu cat sunt mai multe aceste numere de telefon, cu atat mai puternica e impresia de firma prospera, cu multi angajati si multe birouri. Asadar, chiar daca sediul dvs. inseamna un simplu apartament cu doua camere, luati totusi in considerare ideea de a va instala vreo trei linii telefonice.

La fel de importanta este si existenta unei adrese de e-mail: daca aveti un calculator (si ce firma nu are macar un calculator?) conectati-va obligatoriu la Internet. Nu e necesar sa aveti si pagina proprie de web, dar o casuta postala electronica unde sa puteti primi mesaje de la potentialii clienti e o chestie aproape elementara.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


In orice firma, dar mai ales intr-o firma mica, rolul celui care vinde este fundamental. Vanzatorii nu sunt in nici un caz, asa cum cred neinitiatii, lucratori de mana a doua, capabili numai sa-si plictiseasca aproapele cu solicitarile lor insistente. In realitate, vanzatorii constituie motorul  care face treaba sa mearga si de-aceea firmele si-i disputa pe bani grei, incercand sa puna mana pe cei mai dotati.

Acestia din urma par insa a fi o “marfa rara“, astfel incat recrutarea lor este o problema pentru cei mai multi patroni.



Tags: promovaremateriale publicitarevinzarevazator

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?
Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
23 Mar 2016
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor...

Oportunitate de dezvoltare a afacerilor - Prima retea de promovare a mestesugurilor

de Marinache Horia Cristian
19 Aug 2015
S-a a dat startul constituirii primei retele nationale de mestesugari rurali! “Invitam mesterii populari din intreaga tara, asociatiile si...

5 moduri ieftine si eficiente de promovare a afacerii

de Marinache Horia Cristian
21 Mai 2015
1. Ajutor reciproc Spre exemplu, un reprezentant auto Mercedes Benz le-a trimis clientilor sai invitatii la o sala de fitness. Cei de la sala de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016