Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Strategii de marketing prin e-mail pentru afacerile mici

de
1196 0 24 Mai. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

E-mailul a pierdut teren in fata avantului social media, iar marketingul prin intermediul acestuia a inceput sa fie considerat de moda veche. Cu toate astea, mailul continua sa fie un canal important pentru foarte multe afaceri mici, deoarece marketingul prin acest intermediu este considerat nepretuit.

 
Afacerile mici il mentin pentru doua motive: vanzari si mai multe vanzari.
 
In continuare va prezentam cateva idei de marketing prin e-mail pentru afacerile mici.
 
Fa procesul de inscriere usor. Pune o caseta mare de inscriere pe site-ul companiei si adauga un link catre pagina de inscriere a e-mail marketingului pe profilurile social media ale organizatiei. 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Atrage atentia cititorului. Incepe cu o afirmatie convingatoare, cum ar fi un teaser sau un discount. Atentia cititorului este intotdeauna atrasa inca de la inceputul textului, iar prin acest mod va citi pana la sfarsit mesajul trimis. In plus, evitati ca mailurile sa intre in folderul spam.
 
Ramai conform. Trebuie sa stai pe partea dreapta a serviciilor de email ale furnizorilor. Acestia vor oferi instrumente si surse de invatare, asa ca utilizeaza-le. Cunoaste diferenta dintre un "hard bounce" - mesajul nu este livrat din cauza unei probleme cu adresa de email - si un "soft bounce" - mesajul nu a fost trimis inca, dar ar putea fi mai tarziu.
 
Dezvolta audienta. Trebuie sa cunosti sursele generatoare de mai multi membri, tipul celor care deschid, citesc si dau click pe linkurile newsletterului. Lucreaza cu acestea si construieste lista celor carora vrei sa le trimiti newsletterul. Incearca sistemul double opt-in, care asigura ca abonatul doreste cu adevarat sa primeasca newsletterul.
 
Utilizeaza cele mai bune practici. Cea mai eficienta metoda este aceea ca zona in care apare mesajul sa nu necesite scrollul mouse-ului, ci sa apara doar cat este ecranul calculatorului. De asemenea, e-mail-urile fara prea multe imagini genereaza o rentabilitate mai mare a investitiei.
 
Fii scurt! Testeaza pana ajungi la cea mai satisfacatoare combinatie de format, structura si ton. Trebuie sa fii clar si concis in putine cuvinte, pentru ca astfel atragi atentia cititorului si o poti mentine pana la sfarsit.
 
Pastreaza comunicarea. Utilizeaza judicios raspunsuri automate. Acestea economisesc timp si furnizeaza informatii utile. Toate acestea genereaza informatii utile cu privire la comportamentul abonatului. Multi furnizori de servicii variaza intre MailChimp si Aweber catre cele mai avansate si mai bogate, cum ar fi 1ShoppingCart si Infusionist.
 
Iata ca mailul, chiar daca a fost intrecut de social media, este o importanta metoda de marketing, cel putin pentru afacerile mici. Ca si la stire, el trebuie sa atraga atentia cititorului, sa fie scurt si concis, pentru a transmite mesajul integral. In plus, exista multe alte tactici care te vor ajuta sa descoperi o mai mare eficienta a mailului.
 


Tags: afaceriafaceri micimarketingstrategii de marketinge-mailsocial media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Strategii de marketing prin e-mail pentru afacerile mici
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016