Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Studii de marketing inedite
Firma de marketing Pop-Eye din Laguna Beach, in apropiere de Los Angeles, prezinta clientilor ei, firme cu greutate pe piata americana, studii de piata video.
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Da, Pop-Eye realizeaza filme pe banda video care ilustreaza foarte exact modul de viata si mentalitatea unui anumit grup-tinta de potentiali consumatori (tinerii, in cazul de fata).
Ideea ii apartine lui Suzie Chauvel, a carei experienta anterioara la o firma de articole vestimentare i-a permis sa constate cateva lucruri importante.
Primul ca managerii celor mai multe companii din domeniu nu stiu mai nimic despre modul de a gandi al tineretului.
Al doilea ca tinerii de oriunde din lume au un mod unic de a se imbraca, diferit total de al adultilor.
Al treilea ca forma cea mai convingatoare de prezentare a unui studiu de piata este inregistrarea video (a descoperit acest ultim lucru cand a insotit o echipa TV care realiza un reportaj despre adolescentii din Japonia).
Pornind de la aceste premise, Suzie Chauvel a pus bazele unei afaceri infloritoare, care ii aduce un venit anual de aproape 7 milioane de dolari pe an. Activitatea agentiei se bazeaza pe colaborarea cu cca 30 de profesionisti independenti: cameramani, sunetisti, diversi alti tehnicieni, dar si persoane anume alese muzicieni, sportivi, ziaristi pe post de consilieri, care au dovedit simt comercial si sunt capabile sa identifice tendintele aparute in randul tinerilor.
Concret, agentia realizeaza o serie de interviuri cu tineri reprezentativi pentru generatia lor, pe teme cum sunt vestimentatia, sportul, arta si filmele. Pustii sunt chestionati in legatura cu idolii lor, cu preferintele, visele sau temerile lor. Ulterior, secventele sunt montate si redistribuite intr-un material video cu durata de cel putin 60 de minute, care constituie o excelenta baza pentru deciziile managerilor firmelor-client si care se vinde cu pana la 5.000 de dolari bucata.
Pop-Eye se poate lauda deja cu clienti celebri: Coca Cola, Pepsi, Panasonic, Nike, Sony, ca sa mentionam doar numele cele mai grele.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAnaliza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze
de Bianca TilaSony a lansat flagship-ul Xperia 5V. Cat costa noul produs?
de Bianca TilaYouTube lanseaza facilitati noi pe desktop
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit