Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?

de Teo Manole 15 Oct. 2014 3138
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

La modul general, exista doua piete pentru serviciile de event planning: cea corporate si cea sociala. Informatiile de pe piata sunt disponibile pentru intalnirile corporate, nu neaparat si pentru cele sociale, dar vom incerca sa analizam toate pietele.

Clientii care reprezinta piata corporate

Vom folosi termenul Corporate, unde includem nu doar companiile, ci si ONG-urile si fundatiile de caritate. Toate aceste entitati utilizeaza evenimente speciale, pentru a ajunge la tinta propusa, pentru a fi tot mai vizibile in comunitate. De fapt, evenimentele speciale au devenit tot mai importante, pe masura ce competitia a obligat organizatiile sa gaseasca noi modalitati prin care sa isi transmita mesajele catre consumatorii sau contributori.

Operele de caritate si ONG-urile organizeaza strangeri de fonduri, receptii si competitii sportive, dincolo de alte evenimente, pentru a-si extinde influenta publica. Mii de asemenea evenimente au loc in fiecare an, chiar daca acele evenimente mari necesita experienta specializata in organizarea de evenimente.

Companiile organizeaza targuri, conventii, picnicuri corporatiste, petreceri de sarbatori, intalniri cu stafful. intr-un singur an, numarul total al meeting-urilor din SUA a ajuns la peste un milion de dolari, potrivit Meetings Market Report, un studiu realizat de Meetings & Conventions.

Fie ca vorbim despre intalniri de afaceri, strangeri de fonduri, exista oportunitati de tot felul in zona event planning-ului. Patty Sachs, autoare de carti despre organizarea petrecerilor si alte evenimente, spune ca firmele vor evenimente originale, care sa fie de neuitat. Petrecerile tematice sunt extrem de populare. Lauren Polastri de la The Other Woman a descoperit ca ai sai clienti solicita petreceri tematice si evenimente personalizate.

Caracteristica in comun a corporatistilor si “sociabililor” este dorinta de a avea o petrecere iesita din tipare, in cel mai bun sens al expresiei. Organizarea de evenimente corporate va poate aduce un profit excelent, pardon, exceptional. Daca esti insa incepator in arta organizarii de evenimente, specialistii recomanda sa incepi prin organizarea de evenimente sociale.


Clientii care reprezinta piata sociala

Printre evenimente sociale, se numara nuntile, zilele de nastere, aniversarile, majoratele, petrecerile pentru copii, reuniunile si altele. Poti decide sa organizezi toate aceste evenimente sau sa faci o selectie riguroasa. Cei mai multi oameni care angajeaza event planneri pentru asemenea petreceri sunt din clasa de mijloc si cea bogata, avand la indemana un buget frumos, dar nu si timpul necesar organizarii proprii a petrecerilor.

Asemenea clienti locuiesc, de regula, in case mari si frumoase. Ei au venituri de cel putin 60.000 de dolari pe an. in urmatorii ani, piata pentru evenimente sociale, aniversari si petrceri, zile de nastere va creste exploziv. Copii se fac mari si se casatoresc, parintii organizeaza nunti de argint, baby boomer-ii vor fi o sursa uriasa de venit pentru antreprenorii din domeniul organizarii de evenimente.



Tags: clientivanzaripromovaremarketingcorporate

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]