Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Tehnicile de marketing in mediul online pe care trebuie sa le cunosti

de
4497 0 23 Mai. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Aveti o afacere si detineti un website cu ajutorul carora informati clientii si va promovati produsele si serviciile. Sunteti constient ca orice demers pentru a atrage persoane catre website-ul dvs. este un pas inainte catre profit si dezvoltarea afacerii. De aceea trebuie sa aveti in minte cateva tehnici care va pot ajuta sa va faceti cunoscuta afacerea in mediul online.

Iata cele mai importante 5 tehnici de marketing online de care trebuie sa tineti cont:

1.    Adresa potrivita.
In momentul in care va alegeti adresa website-ului dvs. trebuie sa tineti cont de profilul afacerii si de extensia pe care o considerati adecvata (.ro, .com, .org). Mai mult, este recomandat sa detineti toate extensiile pentru adresa dorita (ex: adresawebsite.com, adresawebsite.net  s.a.m.d.) pentru a preveni achizitionarea lor de catre alte persoane.

2.    Continutul afisat pe pagina principala. Pagina principala este eticheta afacerii dvs. Va reprezinta si este "receptia" unei firme. Dati atentie continutului pe care il afisati aici si design-ului pe care il detine aceasta pagina. Evitati supraincarcarea cu informatie pentru a nu obosi vizitatorul si orientat-va catre organizarea continutului in meniuri si submeniuri. Pe pagina principala aveti nevoie de continut clar, succint si de imagini atragatoare. Clientii decid in primele cateva secunde daca va vor consulta sau nu website-ul, asa ca investiti in contractarea unui programator si a unui web-designer care sa puna la dispozitie o interfata user-friendly si o imagine atragatoare pentru afacerea dvs.

3.    Cuvinte cheie. Acestea sunt cuvintele care sintetizeaza in mod optim asteptarile clientilor de la website-ul dvs. Va trebui sa decideti catre ce audienta va adresati, sa luati in calcul produsele sau serviciile pe care le oferiti si sa gasiti cele mai bune cuvinte.

4.    Link-urile sponsorizate.
Pentru a va mari traficul pe site-ul dvs puteti sa platiti o suma de bani pentru fiecare click pe care il veti inregistra. De ce trebuie sa platiti? Pentru ca motoarele de cautare catre care veti face plata va vor urca linkul catre website-ul dvs. intre primele din pagina. Veti alege cuvinte cheie, la cautarea carora sa apara adresa dvs. in fruntea listei de rezultate si pe un fundal de culoare. Pentru fiecare click pe adresa dvs. va trebui sa platiti o suma de bani pe care o vor stabili responsabilii afiliati motoarelor de cautare.
 
Aveti optiunea sa alocati o anumita suma pentru click-uri si la epuizarea acesteia sa va dispara link-ul sponsorizat si sa reveniti in lista normala de rezultate. Cu alte cuvinte va cumparati clientii cat timp va permiteti, in ce interval orar doriti si va mariti sansele de succes exponential.

5.    E-mail marketing. Aceasta tehnica consta in mentinerea legaturii cu clientii care v-au pus la dispozitie adresa de e-mail si au cerut sa fie informati in legatura cu oferte, promotii sau informatii legate de compania dvs. Fara acordul lor sunteti in situatia riscanta de a fi acuzat de spam.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




Cea mai buna unealta pentru marketing-ul pe e-mail este newsletter-ul. Aceasta colectie de informatii legate de compania dvs. este menita sa comunice clientilor ca sunteti inca la dispozitia lor, ca va dezvoltati si va mariti oferta de servicii si sa ii atentioneze cand se produc schimbari legate de compania dvs. si care prezinta interes pentru ei (le expira abonamentul la un anumit serviciu).


Tags: marketing onlinee-mail marketinglinkuri sponsorizatetehnici marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Tehnicile de marketing in mediul online pe care trebuie sa le cunosti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Juriul Internetics 2011 reuneste 21 de specialisti in marketing online in Romania

de Ilinca Dobrescu
29 Sep 2011
Cele mai bune campanii interactive, site-uri, micro-site-uri şi bloguri de promovare şi cele mai bune execuţii pentru zona de mobile advertising,...

E-mail marketing-ul si eficienta sa pentru afacerile profitabile

de Matei Antonescu
03 Sep 2011
E-mail marketing-ul este una dintre cele mai eficiente unelte care stau la dispozitia antreprenorilor de pretutindeni. In trecut, companiile...

Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?

de Maria Nicutar
18 Aug 2011
Tehnicile de marketing prin e-mail sunt tehnici recunoscute pentru eficienta lor marita si pentru faptul ca nu presupun costuri mari pentru...

Cum planifici o campanie de e-mail marketing

de Anca Murgoci
20 Iun 2011
E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016