Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Top 10 sfaturi de marketing din toate timpurile

de
3180 0 11 Feb. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ziua de azi, arta de a face marketing este mult mai complexa decat era inainte. Totusi, multe dintre principiile de baza au ramas aceleasi si se aplica si astazi la fel de bine.

Adesea, marketerii profesionisti si proprietarii de mici afaceri trec cu vederea tehnicile de baza care au facut diferenta intre campaniile de succes si cele care nu au generat niciodata profit.

Iata 10 din cele mai eficiente sfaturi de marketing din toate timpurile:

1. Cunoaste-ti publicul. Campaniile de succes isi ating scopul tocmai pentru ca marketerii isi cunosc publicul. Inteleg perfect care sunt nevoile consumatorilor din targetul lor, stiu cum sa ii ajute in privinta acestor nevoi si cum sa genereze cerere. Cunoscandu-ti si intelegandu-ti publicul prin segmentarea corecta a pietei vei realiza campanii de nisa care genereaza profit.

2. Concentreaza-te pe oferta. O oferta de marketing este forta decisiva a promotiilor de marketing, forta care conduce la rezultate. De fapt, testarea pietei a dovedit ca oferta este criteriul semnificativ pentru conversie. Concentreaza-te pe oferta daca vrei sa ai succes.
 
3. Fa un split test. Nu incepe niciodata sa lansezi o campanie fara sa testezi inainte. Unul din cele mai comune teste este split testul care iti permite sa testezi simultan doua versiuni ale unei oferte. Poate fi o pagina web, o carte postala sau e-mail. Testarea split este esentiala in imbunatatirea performantei.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h

4. Nu lucra niciodata singur. Cele mai creative idei vin atunci cand lucrezi cu alti oameni creativi. Nu te gandi ca tu ar trebui sa ai toate raspunsurile sau cele mai bune idei. Ai putea incepe cu o idee, dar un dialog deschis cu persoane creative ar fi si mai bine.

5. Vinde beneficiile, si nu pretul produsului. Am vazut multi marketeri esuand din cauza faptului ca promoveaza un pret, fara sa scoata in evidenta beneficiile produsului. Acest lucru duce la un razboi al reducerilor, profitabilitate scazuta si de multe ori, chiar la faliment. In schimb, concentreaza-te pe crearea valorii, astfel incat perceptia pretului sa devina insignifianta.

6. Foloseste mesaje puternice. Grandeste-te la toata experienta user-ului inainte sa lansezi o campanie. De la email la website si apoi la oferta, potentialul consumator traieste o experienta placuta? Daca raspunsul este afirmativ, campaniile tale ies in evidenta cu 98% mai mult fata de campaniile celorlalti.

7. Creeaza valoare dupa ce ai finalizat vanzarea. Ca marketeri, este sarcina noastra sa ne intelegem piata si sa construim relatii, nu sa trimitem la plimbare oamenii din fata magazinului nostru. Concentreaza-ti cat mai multa energie pe crearea relatiilor cu clientii.

8. Testeaza, testeaza si iar testeaza. Impreuna cu testarea split, ar trebui sa iei in considerare forme de testare in fiecare forma a marketingului. Pentru mailingul direct, headline-urile de test, ofertele, mesaje promotionale, etc. Gandeste-te la testare ca la o misiune pe termen lung.

9. Marketingul integrat functioneaza cel mai bine. Nu te poti baza doar pe o singura forma de marketing pentru castigarea succesului. Este in regula sa generezi majoritatea vanzarilor prin pay-per-click daca vrei, dar ce se intampla cand bugetul se epuizeaza? Foloseste multiple surse media pentru a-ti indeplini scopurile.

10. Nimic nu poate inlocui experienta. Poti angaja cei mai buni consultanti din lume, dar tot tu trebuie sa faci treaba. Nimic nu poate inlocui experienta pe care o ai in prezent. Vei deveni un marketer mai puternic si mai de succes pe termen lung.
 
Aplica aceste sfaturi folositoare de marketing daca vrei sa ai succes cu adevarat. Aceste tehnici si sfaturi sunt adoptate cu regularitate de marketerii de succes. Rezultatul este o rata de succes in continua dezvoltare.

 

 



Tags: marketingafaceriofertaprofittestideiconsumatormarketeri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 10 sfaturi de marketing din toate timpurile
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016