Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Top 7 greseli in marketing-ul afacerilor mici, medii si mari!

de
1956 0 16 Mai. 2012
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Strategiile de marketing reprezinta o suprafata extrem de mare in cadrul fundatiei pe care dorim sa consolidam o afacere. Marketing inseamna promovare, dezvoltare durabila, conexiune cu audienta tinta, sharing si interactiune, brand awareness si nu numai.

Iata cele mai grave greseli in marketing-ul oricarei afaceri, fie ea mica, medie sau mare:

1. Ne ignoram audienta-tinta.
Audienta-tinta este unul dintre primele elemente carora trebuie sa le acordam maxima atentie. Trebuie sa fie foarte clar cui ne adresam, ce comportament detin, cum actioneaza, cum isi duc consumatorii ideali decizia de achizitionare.

2. Ne ignoram competitorii. Poate nu ne este teama de competitori sau poate ca vrem, pur si simplu, sa ne conducem afacerile fara sa privim in curtea vecinilor. Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le putem comite, greseli care ne asigura esec de proportii in afaceri.

3. Nu avem o viziune clara sustinuta de obiective pe termen lung si acestea nu sunt sustinute, la randul lor, de obiective pe termen scurt. Viziunea ne spune unde trebuie sa ajungem si ne ofera o harta clara a directiei de mers, a celui mai potrivit drum pe care sa ne pozitionam, a obstacolelor pe care le vom intalni si a manierei in care sa actionam pentru a le evita sau depasi.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


4. Ignoram trendurile care ne vizeaza domeniul in care activam. Este esential sa ramanem la curent cu tot ce se petrece in cadrul industriei din care facem parte. Consultati reviste de specialitate, website-uri si bloguri nisate in mod specific, participati la conferinte si seminarii de interes si ascultati ce spun consumatorii si angajatii dvs.

5. Nu negociem indeajuns de eficient. Negocierile sunt mult prea dure pentru multi dintre noi. Chiar si asa exista specialisti care ne pot usura sarcinile, brokeri care le pot prelua, cursuri care sa ne ajuta sa ne dezvoltam abilitatile necesare pentru a negocia cu succes tot ce poate fi negociat.

6. Nu ne remuneram angajatii in mod corect si nu stim sa ii motivam. Nu avem cum sa ne vedem afacerile in pragul succesului fara angajati bine remunerati, fara conditii de top pentru a le permite sa se dezvolte din punct de vedere profesional. Numeroase exemple de companii de succes ne arata un model pe care ar trebui sa il preluam si noi, un model care pune accentul pe bunastarea angajatilor.

7. Nu stim ce inseamna customer-service si in caz contrar nu investim indeajuns de mult in eforturile de a ne loializa clientii. Customer-service-ul reprezinta o serie de unelte care ne ajuta sa venim mai aproape de clientii pe care mixam pentru profituri consistente. Este esential sa ii loializam, sa ii fidelizam, sa le dovedim faptul ca ii respectam si dorim sa le intampinam toate nevoile si dorintele.


Tags: greseli marketinggreseli afacerimarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 7 greseli in marketing-ul afacerilor mici, medii si mari!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016