Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Trei modalitati care te ajuta sa adaptezi continutul la milenari

de
1106 0 21 Iul. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Milenarii (millennials, eng.), adica persoanele care au varste cuprinse intre 18 si 36 de ani si sunt cunoscute drept exponentii Generatiei Y, reprezinta tinta de top a marketerilor, insa impresionarea lor cu produsele, continutul sau mesajele tale de brand nu este o sarcina simpla. Cu atat mai greu este atunci cand te bazezi pe metodele traditionale de livrare, cum sunt anunturile prin e-mailuri de marketing si afisare.

 
Cum social media este, in prezent, cea mai populara metoda de marketing, si milenarii prefera aceste canale pentru a distribui continut. Cu alte cuvinte, retelele sociale reprezinta calea spre inima unui milenar. Insa este nevoie si de cateva modalitati de a crea continut captivant, pe care le vei afla in cele ce urmeaza.
 
1. Afla care 10 procente din continutul tau face 90% din treaba
De obicei, doar o mica parte din materialele de marketing realizeaza munca grea a unei companii. Asa ca trebuie identificate acele 10 procente care lucreaza bine si sa le urci pe canalele social media. Nu trebuie trecute cu vederea nici site-urile sociale care permit utilizatorului sa personalizeze fluxurile de muzica sau stiri. Un studiu realizat de SDL arata ca 71% dintre respondenti asculta serviciile de muzica streaming, cum ar fi Pandora sau Spotify, peste notiunile non-target cum sunt programele de radio locale.
Indiferent de canalele pe care le alegi, asigura-te ca exista posibilitatea distribuirii continutului tau. Pentru a stabili formula de succes a unui continut, este important sa utilizezi datele tale de client ca sursa de informatii pentru a crea mesaje targetate care aduc o mai mare valoare clientilor. 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
2. Renunta la controlul metodelor de livrare
Elimina tehnicile de marketing cum sunt mesajele text si e-mailurile in favoarea continutului care ofera controlul consumatorului asupra profunzimii implicarii. Pentru a furniza continut ce rezoneaza cu milenarii, obiectivul brandului ar trebui sa fie cel de a face clientii sa se simta prezenti cu un continut interesant si relevant si sa faca o alegere activa pentru a se implica.
De exemplu, Urban Outfitters incurajeaza fanii sa posteze poze cu ei insisi purtand imbracamintea retailerilor pentru oportunitatea prezentei pe site-ul lor. Compania ofera fanilor un stimulent pentru a se implica fara sa ii dea peste cap cu mesaje de vanzari puternice.
 
3. Continutul croit pentru unde si cand va fi vizualizat
Nu ai nevoie sa creezi multe anunturi micro-specifice care sunt bune pentru 20 de minute inainte de a deveni irelevante. Asa ca trebuie sa fii atent sa nu arunci o mare parte a bugetului pe care il detii pentru publicitate pe campanii care creeaza cantitati uriase de continut aproape identic. Companiile trebuie sa se concentreze sa obtina continut de la clientul potrivit la momentul potrivit. Daca faci acest lucru, este important sa intelegi conditiile sub care consumatorii tai vor vizualiza continutul, asta insemnand vremea, timpul si dispozitivele. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerimilenarigeneratia ymarketingsocial mediapromovare afaceresfaturi promovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Trei modalitati care te ajuta sa adaptezi continutul la milenari
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016